Ascari
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn HD 5970. Het is een dual GPU kaart met 2GB geheugen.
Werkt nog perfect. Kan zelfs nog heel veel spelletjes op high aan met deftig fps.
Nooit overclocked geweest.
Linkje: SAPPHIRE Technology
Heb ook nog de orginele doos met 6-pin en 8-pin adapter.
Helaas zonder DVI adapter.
Opgelet dit is een serieus lange kaart van ±30cm.
Doe de kaart weg omdat ik een upgrade heb gedaan.
Prijs: €85 of een goed bod.
Staat ook op fb.
http://i.imgur.com/YUGz7jt.jpg
http://i.imgur.com/TfjYDNl.jpg
Werkt nog perfect. Kan zelfs nog heel veel spelletjes op high aan met deftig fps.
Nooit overclocked geweest.
Linkje: SAPPHIRE Technology
Heb ook nog de orginele doos met 6-pin en 8-pin adapter.
Helaas zonder DVI adapter.
Opgelet dit is een serieus lange kaart van ±30cm.
Doe de kaart weg omdat ik een upgrade heb gedaan.
Prijs: €85 of een goed bod.
Staat ook op fb.
http://i.imgur.com/YUGz7jt.jpg
http://i.imgur.com/TfjYDNl.jpg