deso
Legacy Member
Hallo,
Ik had graag mijn 3D kaart verkocht: Sapphire 270 X 2gb. FOTO
Deze werd een 6 maand geleden aangekocht bij Mycom.be en is dus nog anderhalf jaar in garantie.
Alle accessoires & doos aanwezig alsook de factuur.
Was 175euro toen ik hem kocht, had er graag nog minimaal 110 euro voor gezien.
Bieden vanaf 110euro, meeneem 140euro.
Ik had graag mijn 3D kaart verkocht: Sapphire 270 X 2gb. FOTO
Deze werd een 6 maand geleden aangekocht bij Mycom.be en is dus nog anderhalf jaar in garantie.
Alle accessoires & doos aanwezig alsook de factuur.
Was 175euro toen ik hem kocht, had er graag nog minimaal 110 euro voor gezien.
Bieden vanaf 110euro, meeneem 140euro.