Arumat
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop dus mijn Radeon HD 5770 van Sapphire. Het is deze versie.
De kaart is nog volledig in goede staat en is nooit overclocked geweest.
Ik heb alles nog wat erbij zat, de doos, crossfire bridge, DVI -> VGA tussenstukje, handleiding en driverdisc.
De kaart is aangekocht bij alternate ergens in februari 2010 en zou normaal nog garantie moeten hebben.
Momenteel kan het alleen afgehaald worden te zottegem of eventueel ergens in de buurt (ik kom ook af en toe eens in gent).
Prijs: ik zou er graag nog €65 voor krijgen.
ik verkoop dus mijn Radeon HD 5770 van Sapphire. Het is deze versie.
De kaart is nog volledig in goede staat en is nooit overclocked geweest.
Ik heb alles nog wat erbij zat, de doos, crossfire bridge, DVI -> VGA tussenstukje, handleiding en driverdisc.
De kaart is aangekocht bij alternate ergens in februari 2010 en zou normaal nog garantie moeten hebben.
Momenteel kan het alleen afgehaald worden te zottegem of eventueel ergens in de buurt (ik kom ook af en toe eens in gent).
Prijs: ik zou er graag nog €65 voor krijgen.