Desolator23
Legacy Member
Beste, ik verkoop één van mijn hd 6990 wegens het feit dat ik terug wil naar nvidia. (fanboyisme) Heb er twee liggen maar de ene gaat mijn broer kopen.
De kaart is in perfecte staat, nooit overclockt geweest ( zelfs het beschermstickertje van de bios verandering hangt er nog aan ) is compleet met driver cd en doos. Aangekocht bij pixmania op 08/04 voor 599 €.
Link: SAPPHIRE- HOME
Factuur is digitaal en krijg je mee.
Minimum prijs: 400 €
Meeneemprijs: 500 €
Verzenden doe ik liever niet aangezien hoge waarde van de kaart.
Bij afhalen kan de kaart zeker en vast getest worden.
Groeten
Jeffrey
De kaart is in perfecte staat, nooit overclockt geweest ( zelfs het beschermstickertje van de bios verandering hangt er nog aan ) is compleet met driver cd en doos. Aangekocht bij pixmania op 08/04 voor 599 €.
Link: SAPPHIRE- HOME
Factuur is digitaal en krijg je mee.
Minimum prijs: 400 €
Meeneemprijs: 500 €
Verzenden doe ik liever niet aangezien hoge waarde van de kaart.
Bij afhalen kan de kaart zeker en vast getest worden.
Groeten
Jeffrey
mijn kaartje ^^