Archief - Samsung 950 Pro, 512 GB SSD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beantje

Legacy Member
Beste,
ik heb hier een Samsung 950 Pro, 512 GB SSD NIEUW nog niet gebruikt liggen,
reden van verkoop deze past niet in de laptop,
heb hier geen factuur van! dit was een cado en is een week oud is gekocht online!



MIN 200€
MEENEEM 225€

kan opgestuurd worden of afgehaald in BRUGGE

mvg

EilandGlorie

Legacy Member
Stuur je mij even die PM met het serienummer? Die heb je wel gekocht in een winkel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

XYRIS

Legacy Member
Dit is M.2 SSD, niet de klassieke SSD als ik mij niet vergis?
Je mag mij deze ook sturen :-)

Bod €200

Beantje

Legacy Member
XYRIS zei:
Dit is M.2 SSD, niet de klassieke SSD als ik mij niet vergis?
Je mag mij deze ook sturen :-)

Bod €200

ik PM je het nu ! edit je INBOX IS VOL

EilandGlorie zei:
Stuur je mij even die PM met het serienummer? Die heb je wel gekocht in een winkel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja is aangekocht in winkel maar ik heb deze gekregen daarmee :) ik pm je nu het serie nummer !

Beantje

Legacy Member
EilandGlorie zei:
Meeneem 250 euro hier!

PM

ik heb zo net eens contact genomen met samsung en die vertelden mij dat er geen garantie is via het serie nummer,
dus moet ik deze ook zonder garantie verkopen, ik pas hier ook het start topic aan en als je u bod wilt intrekken begrijp ik

mvg

DEZE IS DUS NOG NIET VERKOCHT AAN EilandGlorie

EilandGlorie

Legacy Member
Ik heb 'beantje' al bedankt voor de verduidelijking. Gezien deze zonder garantie komt en ook niet sealed meer is zijn we overeengekomen dat ik mijn bod van de meeneemprijs intrek & ik wil een nieuw bod uitbrengen van 210 euro afgehaald!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Beantje

Legacy Member
EilandGlorie zei:
Ik heb 'beantje' al bedankt voor de verduidelijking. Gezien deze zonder garantie komt en ook niet sealed meer is zijn we overeengekomen dat ik mijn bod van de meeneemprijs intrek & ik wil een nieuw bod uitbrengen van 210 euro afgehaald!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

genoteerd!

heb de meeneem aangepast naar 225€!

ChickenGiraffe

Legacy Member
Waarom past het niet in de laptop? Heeft het andere aansluitingen dan de niet pro versie of is het een speciale laptop?

XYRIS

Legacy Member
Hier opt forum gebeuren rare dingen hoor, waarom plots die prijs verlagen?
iemand anders krijgt geen kans meer om te bieden...NICE!

Kwertie

Legacy Member
Meeneemprijs mag verlaagd worden hoor, staat ook in de regels vermeld.
Men moet idd de kans geven om hoger te bieden, maar als men de meeneemprijs biedt, is het normaal natuurlijk dat dat niet meer kan.

XYRIS

Legacy Member
Kwertie zei:
Meeneemprijs mag verlaagd worden hoor, staat ook in de regels vermeld.
Men moet idd de kans geven om hoger te bieden, maar als men de meeneemprijs biedt, is het normaal natuurlijk dat dat niet meer kan.


Natuurlijk mag dit maar waarom die haast
Om te verkopen, er is interesse ... Soit het is nu zo.

Beantje

Legacy Member
Er was interesse klopt! Maar toen ik geen factuur kon mee geven haakten ze af dus dacht ik laat ik maar de prijs zakken anders geraakt hij niet weg... Om nu terug te prijs te verhogen kan ik niet doen hè omdat er plots wel mensen zijn!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan