Archief - Samsung 1TB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Hierbij te koop wegens aangekocht met een systeem maar zelf niet nodig;

Samsung 1TB schijf, model HD103SJ
In garantie tot 08/2014

Minimum: € 50
Meeneem: € 60

Kan afgehaald worden te Gullegem of opgestuurd worden met de post op kosten van de koper.

Wordt afgesloten bij meeneemprijs of 24u na het laatste bod.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Ik zal alleszinds nie afhaken gezien da'k de verkoper ben :P
Maar indien iTrader9 zou afhaken zijt ge de volgende ;-)

m1st3r

Legacy Member
heb diezelfde onlangs gekocht voor 50 eu
idd snel verkoop. Maja, met die overstroming en die prijzen die nu meer dan 3 x duurder zijn, is dit super goedkoop :D
schande dat die winkels van zo'n situaties Grote misbruik van maken ...

[Mh]UnderGod

Legacy Member
m1st3r zei:
heb diezelfde onlangs gekocht voor 50 eu
idd snel verkoop. Maja, met die overstroming en die prijzen die nu meer dan 3 x duurder zijn, is dit super goedkoop :D
schande dat die winkels van zo'n situaties Grote misbruik van maken ...

Bwah, ik wou er "gebruik" van maken en geen "misbruik" van maken ;-)
IMO doen die winkels daar geen misbruik van zenne... Die mannen hebben nooit heel veel op stock hé, dus als hun aankoopprijs stijgt moet de verkoopprijs ook stijgen natuurlijk...
Diegene waar da ge NU nog goedkoop schijven kunt vinden zijn de winkels die ze nog op stock hebben, anders zulde zwaar betalen :(

IkKe

Legacy Member
[Mh]UnderGod;15562922 zei:
Ik zal alleszinds nie afhaken gezien da'k de verkoper ben :P
Maar indien iTrader9 zou afhaken zijt ge de volgende ;-)

My bad ^^

m1st3r

Legacy Member
lol, nee man, ik zeg niet dat je misbruik van maakt.
het zijn de winkels, zoals alternate.
Ik geloof niet dat alternate geen stock heeft.
die zal reeds een stock aangelegd hebben zodra ze nieuws hadden gelezen, lol :D
nu wat extra money binnen halen :D

anyway, hopelijk komt heel die HDD crisis snel in orde :rofl:
grtz


[Mh]UnderGod;15563948 zei:
Bwah, ik wou er "gebruik" van maken en geen "misbruik" van maken ;-)
IMO doen die winkels daar geen misbruik van zenne... Die mannen hebben nooit heel veel op stock hé, dus als hun aankoopprijs stijgt moet de verkoopprijs ook stijgen natuurlijk...
Diegene waar da ge NU nog goedkoop schijven kunt vinden zijn de winkels die ze nog op stock hebben, anders zulde zwaar betalen :(

Nille-

Legacy Member
Neuwe stock is echt reteduur omdat er amper schijven gemaakt worden. Reken er maar op dat de prijzen nog hoger gaan. Winkels combineren prijzen van goedkope (oude) stock met nieuwe stock, waardoor het nu nog euhm... meevalt. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan