Archief - Samsung 13.3" Core I3 350M - 4GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dayofdead

Legacy Member
Ik verkoop mijn Samsung Q330 JS01, aangekocht eind september 2010 in Vandenborre (aankoopbewijs nog aanwezig + anderhalf jaar garantie). Reden van verkoop is dat ik ga samenwonen en er geen 2 laptops nodig zijn.

PIC1
PIC2

Laptop is in zeer goede staat, is niet veel gebruikt wegens het vroegtijdig stopzetten van de studies. De plastic cover hangt er zelfs nog op bovenaan (zie PIC2), dus krassen zijn zo goed als niet te vinden. Ook zijn er geen gebruikssporen te vinden op de toetsen. Deze laptop is dus nog in nieuwstaat!

De laptop is zeer licht en ultra draagbaar en biedt veel betere prestaties dan een netbook. Ook de batterij gaat lang mee (3-4u).
Specificaties:
- Intel Core i3 350M
- 4GB DDR3
- 320GB HDD
- Geforce G310M Graphics
- 13,3" scherm
- Windows 7

Laptop wordt verkocht met de originele verpakking, hierbij waren geen cd-roms aanwezig.

Enkel afhaling. Kan worden afgehaald in Ninove of Leuven (nabij station). Eventueel valt er wel nog iets te regelen ;)

Meeneemprijs: 500EUR
Minimumprijs: 420EUR

Vragen? Stel maar.

edit: staat ook op 2dehands

tarske

Legacy Member
Mogelijks interesse hier.
Kan je ook ergens dichter bij Beveren-Waas geraken om af te spreken ?

siske212

Legacy Member
Ik heb zelf deze laptop gekocht en het is een van mijn beste kopen tot nu toe geweest! Pracht laptop!!

Bij deze een free up :p

Dayofdead

Legacy Member
tarske zei:
Mogelijks interesse hier.
Kan je ook ergens dichter bij Beveren-Waas geraken om af te spreken ?

Meet in the middle? Bv Dendermonde.

Ik moet voor mijn werk soms naar Mechelen, maar echt dichtbij is dat ook niet.

Is inderdaad een leuke laptop, als ik binnen enkele jaren opnieuw een laptop zou nodig hebben koop ik terug een 13.3" :).

tarske

Legacy Member
Dayofdead zei:
Meet in the middle? Bv Dendermonde.

Ok bij deze een startbod van 350 euro afgehaald in Dendermonde.
(is onder uw minimum maar ben er elders nog aan het opvolgen dus je ziet maar)

Dayofdead

Legacy Member
Sorry, voor die prijs verkoop ik hem niet, niet genoteerd.

Dayofdead

Legacy Member
Ik sluit woensdagavond af om 21:00. Tot nu toe 1 genoteerd bod van 420EUR van doolby, hier afgehaald. Dit geniet natuurlijk ook de voorkeur aangezien ik geen vervoerskosten heb :).

500EUR is de meeneemprijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan