Archief - Recente Laptop HP dv9310ea defecte videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

siamsquare

Legacy Member
Wegens defect te koop

laptop HP dv9310ea met defecte videokaart

Anders in zeer goede staat, weinig gebruikt, batterij in top conditie
Vista licentie
Kan gemakkelijk hersteld worden voor 149€ selfservice!

Start bod 50€
Meneemprijs 125€
Einde bieding 22/9 om 22u

Algemene kenmerken

HP Pavilion DV9310EA

Soort computer
Notebook (Portable PC)
Hardeschijfcapaciteit 160 GB
Ram-geheugen 1024 MB
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Intel Centrino Technologie
Centrino Duo (CMT DUO) T5300
Kloksnelheid 1730 MHz
Beeldscherm HP Pavilion DV9310EA GH841EA
Beeldschermgrootte in inch 17 inch
Resolutie WXGA+
Dvd-brander lightscribe
Afstandsbediening
Wireless LAN
Bluetooth
Tv-uitgang
hp-pavilion-dv9000-series-gal1.jpg

vanrumst

Legacy Member
De diagnose van defecte grafische kaart wie heeft deze gesteld?

Als je op de power knop klikt, wat gebeurt er dan? Strepen op scherm? Draaien de ventilatoren nog?

mogelijkheid om op te sturen?

siamsquare

Legacy Member
vanrumst zei:
De diagnose van defecte grafische kaart wie heeft deze gesteld?

Als je op de power knop klikt, wat gebeurt er dan? Strepen op scherm? Draaien de ventilatoren nog?

mogelijkheid om op te sturen?

Yep strepen op het scherm...mijn vader had identiek dezelfde laptop en heeft een maand eerder de brui aan gegeven. Een PC kan ik herstellen maar denk indien in die laptop open doe dat ik hem niet meer toe krijg!
Opsturen via Kiala 4€

gr33tz

Gamer

Legacy Member
Welke GPU zit er dan in ?

Zeker dat deze niet op het moederbord zelf zit ?

Che Guevara

Legacy Member
waar koop jij dit moederbord voor 149 euro ?

moest er zo eentje hebben drie maand geleden en was nergens leverbaar

(en je vermeld "recente" laptop ? garantie dan ?

siamsquare

Legacy Member
Che Guevara zei:
waar koop jij dit moederbord voor 149 euro ?

moest er zo eentje hebben drie maand geleden en was nergens leverbaar

(en je vermeld "recente" laptop ? garantie dan ?

http://revamp-shop.com/Webshop4/show_product.php?products_id=9664

Hier en je kunt zelfs hen laten je moederbord inbouwen.
Er is geen garantie meer op en ik heb die laptop ook niet meer nodig! Daarom wil ik er geen moeite nog kosten aan doen!

Ow..het is nVidia GeForce Go 7600 videokaart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan