Archief - Raid 5 kaart + 4x160GB SATA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MototheT

Legacy Member
Ik bied het volgende aan wegens niet meer in gebruik:
een Highpoint Rocketraid 1640 (Raid 1, 0, 5) 4-poort PCI RAID kaart.
HighPoint-Products-RocketRAID 1640

en 4 stuks 160GB SATA schijven uit dezelfde serie.
Maxtor DiamondMax 10 6L160M0

Liefst alles samen, minimum 50 euro.

Bij voorkeur persoonlijk geregeld, ik kan eventueel leveren, woon bij Brussel, werk in A'werpen.

edit: meeneem 65 excl

phate_13

Legacy Member
Werken alle harde schijven nog volledig? Screenshot van de health status indien mogelijk?

Enig idee van de compatibiliteit met hedendaagse hardware?

MototheT

Legacy Member
phate_13 zei:
Werken alle harde schijven nog volledig? Screenshot van de health status indien mogelijk?

Enig idee van de compatibiliteit met hedendaagse hardware?

alles werkte tot voor een maand of 2 in een P4 servertje, recent heb ik alle schijven nog eens 1 voor 1 aan mijn pc gehangen om te formatteren, alles werkt dus ja. ik heb toen helaas geen screenshots genomen.

qua hardware maakt dat niet veel uit denk ik, zolang je een pci slot hebt is er geen probleem. driver support bij highpoint zit wel goed: HighPoint-Support-Bios + Driver

MototheT

Legacy Member
phate_13 zei:
Zou een levering in Leuven mogelijk zijn?

leuven is wel een fiasco om in de avondspits er even tussen te pakken he :-)
Ik wil gerust versturen ook hoor indien nodig.

MototheT

Legacy Member
techniekerke zei:
50€ indien het snel kan afgehandeld worden :-)

het kan snel, maar er is nog wel een bovenstaande gegadigde, dus die moet volgens de regels hier ook z'n faire kans krijgen.

techniekerke

Legacy Member
Geen meeneemprijs of afsluitdatum?
Anders wordt bodje ingetrokken.

phate_13

Legacy Member
Ik ga er vanuit dat het gewicht van het totale pakket meevalt en dus op een 4.5-6 euro zou kosten om te verzenden? Anyway, normaal komt mijn nicht wel vaker in brussel, ik ga dus eens horen daar wanneer ze daar nog eens moet zijn.

Ik vraag mij dan ook dadelijk af of techniekerke zijn bod incl. of excl. verzending is. (Omdat dat toch een redelijk groot verschil is, toch handig om te weten voordat ik verder zou bieden.)

techniekerke

Legacy Member
Ik maak er 60€ incluis verzending, maar dan wil ik het vanavond nog voor akkoord zien. :-)

MototheT

Legacy Member
techniekerke zei:
Ik maak er 60€ incluis verzending, maar dan wil ik het vanavond nog voor akkoord zien. :-)

sorry 's avonds niet vaak online, meeneem toegevoegd, ik zal vnvnd om 21u afsluiten, voorlopig heb jij hoogste bod.

MototheT

Legacy Member
phate_13 zei:
Ik ga er vanuit dat het gewicht van het totale pakket meevalt en dus op een 4.5-6 euro zou kosten om te verzenden? Anyway, normaal komt mijn nicht wel vaker in brussel, ik ga dus eens horen daar wanneer ze daar nog eens moet zijn.

Ik vraag mij dan ook dadelijk af of techniekerke zijn bod incl. of excl. verzending is. (Omdat dat toch een redelijk groot verschil is, toch handig om te weten voordat ik verder zou bieden.)

verzending zal normaal net onder 2 kilo zijn idd.
ander wil ik in't weekend wel eens naar leuven rijden, geen probleem.

phate_13

Legacy Member
Mijn uitgebreide excuses. Ik zie af van de verkoop wegens een verkeerd beeld van het product te hebben. In een review tegengekomen dat de snelheid van deze controller nogal beperkt word door het gebruiken van een gewoon PCI slot. Alsook ligt zelfs ondanks dit de maximum snelheid blijkbaar ook een stuk lager dan aanvankelijk gedacht. (Bij het eerdere zoeken naar reviews was ik dit nog niet tegengekomen.)

MototheT

Legacy Member
Wegens het afhaken van de vorige koper is dit alles opnieuw te koop. meeneem blijft 65
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan