Archief - Radeon HD 5770, Coolermaster Silent Pro Gold 700 W. Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iphigeneia

Legacy Member
Beste,

Dan maar enkele onderdelen los verkopen:

1. Case:
Silverstone Precision PS03B (doos, factuur, garantie aanwezig)

Ouderdom: 1 jaar, geen beschadigingen.

Nieuwprijs: 55 euro
Min: 35 euro
Meeneem: 45 eur

2. Voeding:
Cooler Master Silent Pro 700W Gold edition (doos, garantie aanwezig)

Garantie werkt als volgt: Vraagt RMA aan bij Coolermaster, jij geeft je serienr en klaar is kees. Verder hoeft niemand hier commentaar over te maken het is nu zo. Is gewonnen via OC wedstrijd door een vriend van me.

Ouderdom: 3 maanden

Nieuwprijs: 139 euro
Min: 100 euro
Meeneem: 110 euro

3. Grafisch:
Gigabyte HD 5770 Rev B (doos, factuur, garantie aanwezig)

Ouderdom: 14 maanden

Nieuwprijs: 120 euro
Min: 70 euro
Meeneem: 85 euro


Verzending:
Alles kan verzonden worden. Heb de originele dozen dus zullen niet beschadigd worden. Kosten en risico's blijven voor koper.

Afhalen:
Kan natuurlijk ook. Te Hasselt.

Offtopic:
Wordt niet geapprecieerd dus kost je 4 infractions.

Iphigeneia

Legacy Member
BETA911 zei:
Interesse om de GPU te ruilen of enkel verkoop?

Beste,

Dat ligt er maar helemaal aan wat u te ruilen heeft. Beter even een pm sturen.

Mvg,

Flitser

Legacy Member
70 euro op die 5770, gelieve wel op de hoogte te houden van eventuele ruil. Of geeft verkoop voorrang?

Iphigeneia

Legacy Member
Flitser zei:
70 euro op die 5770, gelieve wel op de hoogte te houden van eventuele ruil. Of geeft verkoop voorrang?

Beste,

Bod genoteerd, dus ruil gaat niet door.

Mvg,

Flitser

Legacy Member
Wanneer zou je afsluiten? (Er is nog een topic met een 5770 aan dezelfde prijs, kwestie dat er 1 van de 2 heb)

Iphigeneia

Legacy Member
Flitser zei:
Wanneer zou je afsluiten? (Er is nog een topic met een 5770 aan dezelfde prijs, kwestie dat er 1 van de 2 heb)

Beste,

Tot 22-04-2011 @ 23.59, indien er een sniper bieding van komt verlengt het bod met 1 uur.

Mag ik u er ook aan herinneren:

4.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.

Voor verdere notice:

Case mag buiten vanaf 25 euro
Voeding mag buiten vanaf 90 euro

Mvg,

Flitser

Legacy Member
Jaja ik weet het wel :). Moest er iemand overbieden enzo.
zou je afsluit naar ergens zaterdagavond kunnen verleggen? Vrijdag ben ik niet thuis tot zaterdagmiddag ergens.

Iphigeneia

Legacy Member
Flitser zei:
Jaja ik weet het wel :). Moest er iemand overbieden enzo.
zou je afsluit naar ergens zaterdagavond kunnen verleggen? Vrijdag ben ik niet thuis tot zaterdagmiddag ergens.

Tuurlijk. Verleng het tot zaterdag 23.04-2011 tot 23.59 zelfde regel met sniperboden.

Mvg,

wes82

Legacy Member
Ik bied 100 euro voor de kast en de voeding. Omdat de afstand niet zo ver is, kan ik de items gerust komen afhalen als dat voor u geen probleem is?

Ik kan er toch vanuit gaan dat deze kast en voeding nog in perfecte staat zijn en dat alle toebehoren er nog bij zitten?

Iphigeneia

Legacy Member
wes82 zei:
Ik bied 100 euro voor de kast en de voeding. Omdat de afstand niet zo ver is, kan ik de items gerust komen afhalen als dat voor u geen probleem is?

Ik kan er toch vanuit gaan dat deze kast en voeding nog in perfecte staat zijn en dat alle toebehoren er nog bij zitten?

Beste,

Alle toebehoren zijn aanwezig. Maar u zit onder mijn min. Maak er 110 euro van en ik kan het noteren.

Mvg,

wes82

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste,

Alle toebehoren zijn aanwezig. Maar u zit onder mijn min. Maak er 110 euro van en ik kan het noteren.

Mvg,

Ok, je mag het bod van 110 euro noteren. Verwittig je me via dm als je gaat afsluiten?

Iphigeneia

Legacy Member
wes82 zei:
Ok, je mag het bod van 110 euro noteren. Verwittig je me via dm als je gaat afsluiten?

Beste,

Zal dezelfde tijd aanhouden. Wnr er om 23.59 u op 23-04-2011 geen hoger bod is wordt er afgesloten.

Indien sniperbod plaats vindt komt er 1 uur bij.

Mvg,

PS: Ik ben dan zelf niet online dus we zien het de volgende dag wel.

Iphigeneia

Legacy Member
Gamer zei:
Is het voltage aanpasbaar bij de 5770 Rev B ?

Beste,

Dat heeft u nog al gevraagd. Maar nee, het is niet regelbaar met msi afterburner. Misschien wel met een aftermarket bios?

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan