Shorty82
Legacy Member
Wegens bouw van een nieuw systeem verkoop ik wat van mijn oude onderdelen.
Verkocht!!! Een sapphire r9 290 4gb gddr5 grafische kaart, in zeer goede staat, altijd stofvrij gehouden en nooit overklokt ik beschik jammergenoeg niet meer over de doos maar wel nog de factuur (26mnd oud) en statische zak. Deze zit momenteel nog in mijn pc en kan werkend gezien en getest worden regio Knokke-Heist.
Graag had ik er nog 200€ excl. voor gehad.
Verkocht!!! Een intel i5-4690s processor met boxed koeler, hier heb ik geen doos meer van maar wel nog het plastiekje om de cpu in te plaatsen en de factuur (12mnd oud).
Graag had ik er nog 150€ excl. voor gehad.
Een oude cooler master stacker 830 behuizing die een aantal jaar in mijn garage als project ontwikkelpc gestaan heeft en ondertussen al een paar jaar niet gebruikt in mijn berging. Er zitten heel wat krassen in en enkele verf spattjes. Het deel om vier fans voor de case panel te plaatsen is niet meer aanwezig. Geen doos en geen factuur meer maar alles eraan werkt nog. Ook zitten de 2 oude case fans er nog in alhoewel die wss. aan vervanging toe zijn. Ook zijn er vier wielen onder geplaatst destijds om hem gemakkelijk te kunnen verplaatsen.
Aangezien het een dure case was had ik er graag nog 50€ excl voor gehad. (ik ben nog aan het kijken om fotos te maken van de case en die zo snel mogelijk bij de post te plaatsen)
Ik geef de voorkeur aan ophalen maar kan met risico voor de koper alles goed ingepakt verzenden via kiala of bpost naar voorkeur van de koper.
(De onderdelen zullen ook te koop aangeboden worden op 2dehands)
De processor en gpu zijn verkocht, de case is nog beschikbaar.
Verkocht!!! Een sapphire r9 290 4gb gddr5 grafische kaart, in zeer goede staat, altijd stofvrij gehouden en nooit overklokt ik beschik jammergenoeg niet meer over de doos maar wel nog de factuur (26mnd oud) en statische zak. Deze zit momenteel nog in mijn pc en kan werkend gezien en getest worden regio Knokke-Heist.
Graag had ik er nog 200€ excl. voor gehad.
Verkocht!!! Een intel i5-4690s processor met boxed koeler, hier heb ik geen doos meer van maar wel nog het plastiekje om de cpu in te plaatsen en de factuur (12mnd oud).
Graag had ik er nog 150€ excl. voor gehad.
Een oude cooler master stacker 830 behuizing die een aantal jaar in mijn garage als project ontwikkelpc gestaan heeft en ondertussen al een paar jaar niet gebruikt in mijn berging. Er zitten heel wat krassen in en enkele verf spattjes. Het deel om vier fans voor de case panel te plaatsen is niet meer aanwezig. Geen doos en geen factuur meer maar alles eraan werkt nog. Ook zitten de 2 oude case fans er nog in alhoewel die wss. aan vervanging toe zijn. Ook zijn er vier wielen onder geplaatst destijds om hem gemakkelijk te kunnen verplaatsen.
Aangezien het een dure case was had ik er graag nog 50€ excl voor gehad. (ik ben nog aan het kijken om fotos te maken van de case en die zo snel mogelijk bij de post te plaatsen)
Ik geef de voorkeur aan ophalen maar kan met risico voor de koper alles goed ingepakt verzenden via kiala of bpost naar voorkeur van de koper.
(De onderdelen zullen ook te koop aangeboden worden op 2dehands)
De processor en gpu zijn verkocht, de case is nog beschikbaar.