young_playa
Legacy Member
Hoi
Bij deze wil ik mijn r9 270x verkopen omdat ik wil upgraden. Nu weet ik niet wat ik hiervoor zou krijgen. Deze heeft nog een jaar garantie bij bora-computer.de
Is enkel gebruikt geweest voor te gamen. In goede tot perfecte staat. Steekt momenteel nog in de pc.
Graag had ik hiervoor nog rond de 130 - 140 gewild ? Weet niet of dit een realistisch vraagprijs is dus corrigeer maar indien nodig.
Afhalen of verzending (op kosten van koper) mogelijk
Zelf ben ik van genk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij deze wil ik mijn r9 270x verkopen omdat ik wil upgraden. Nu weet ik niet wat ik hiervoor zou krijgen. Deze heeft nog een jaar garantie bij bora-computer.de
Is enkel gebruikt geweest voor te gamen. In goede tot perfecte staat. Steekt momenteel nog in de pc.
Graag had ik hiervoor nog rond de 130 - 140 gewild ? Weet niet of dit een realistisch vraagprijs is dus corrigeer maar indien nodig.
Afhalen of verzending (op kosten van koper) mogelijk
Zelf ben ik van genk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat imo inderdaad best een mooie prijs is. Voor 15 euro meer heb ik hier een half jaar geleden een 280x gekocht.