Chemicus
Legacy Member
Beste,
hierbij verkoop ik mijn Q-Force 17" LCD Monitor.
Geen garantie meer, alsook geen VGA-kabel.
Adapter voor stroom wel aanwezig.
Minimumprijs/meeneemprijs: 20 euro
Fotos:
http://dl.dropbox.com/u/2763673/sell/tft.JPG
http://dl.dropbox.com/u/2763673/sell/tft2.JPG
Jens
hierbij verkoop ik mijn Q-Force 17" LCD Monitor.
Geen garantie meer, alsook geen VGA-kabel.
Adapter voor stroom wel aanwezig.
Minimumprijs/meeneemprijs: 20 euro
Fotos:
http://dl.dropbox.com/u/2763673/sell/tft.JPG
http://dl.dropbox.com/u/2763673/sell/tft2.JPG
Jens