Archief - Prijsdaling koopje SAMSUNG NP540U3C-A01BE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DAVID@2

Legacy Member
SAMSUNG NP540U3C-A01BE AZERTY

Processorfamilie: Intel Core i5
Processormodel: i5-3317U
Turbo-frequentie (max): 2.6 GHz
Intern geheugen: 4GB NU 8GB NA UPGRADE
Intern geheugentype: DDR3-SDRAM
Totale opslagcapaciteit: 500 GB
Geïntegreerde kaartlezer: Ja
Beeldscherm: 13.3 inch
Touchscreen
On-board graphics adapter model: Intel HD Graphics 4000
optische drive: Nee
Audiosysteem: HD
Ingebouwde microfoon: Ja
Front camera resolution: 1.3 MP
Bluetooth 4.0
Netwerkfuncties: Gigabit Ethernet
WLAN type: 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n
USB 2.0 poort(en): 2
USB 3.0 poort(en): 1
Aantal HDMI-poorten: 1
Combo koptelefoon/microfoon port: Ja
Mini VGA ports hoeveelheid: 1
Batterij levensduur: 7.5 uur
Gewicht: 1.69 kg
++++++++++++++++++++++++
Geheugen upgrade naar 8gb .
Rode hardcase op maat van laptop .

Laptop verkeerd in perfecte staat .
Geen krassen of beschadiging .
Is net 2jaar geworden .
Deze laptop had een adviesprijs van 1000 euro 2jaar terug zonder upgrade 8gb
Je krijgt er nog een hardcase bij en 2de oplader


Min 280 euro
Meeneemprijs 300 euro

Staat ook op 2dehands te koop
Samsung netbook touchscreen np540u3c-a01be azerty - Te koop | 2dehands.be

319ca614e8ffb835380b14922f03aa3d.jpg
afb94ecb39d2f89e216ffe09ff50a9d7.jpg

DAVID@2

Legacy Member
Upke ruilvoorstellen mogen ook , min prijs blijft wel 300euro


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

DAVID@2

Legacy Member
Is goed voor mij zal u een pm sturen op verder af te spreken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Bagi1234

Legacy Member
Hey David tot mijn grote spijt moet ik mijn bod intrekken. Was oorspronkelijk op zoek naar een Macbook en heb er intussen eentje gevonden! Mijn excuses alvast.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

DAVID@2

Legacy Member
Bagi1234 zei:
Hey David tot mijn grote spijt moet ik mijn bod intrekken. Was oorspronkelijk op zoek naar een Macbook en heb er intussen eentje gevonden! Mijn excuses alvast.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geen probleem veel plezier met uw macbook

Staat dus nog te koop min 300euro wil eventueel nog gratis verzenden

DAVID@2

Legacy Member
Dat ik er toch graag nog zekers voor gehad. 280min excl. verzending wil ik nog overwegen als minimum bod .
Meeneem dan 300euro

DAVID@2

Legacy Member
Zal niet gebeuren
emoji1.png
toch bedankt voor uw bod.
Ik heb de laptop al een paar keer kunnen verkopen voor 250euro maar daarvoor gaat hij niet weg.

Sprinkler

Legacy Member
Is er een besturingssysteem inbegrepen in de prijs? En hoe langt trekt de batterij het nog?

DAVID@2

Legacy Member
Ja Windows 10, gaat nog zeer lang mee tussen 4a6 uren.
Groeten David.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan