Archief - PC of losse onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wim48

Legacy Member
PC te koop. Liefst in zijn geheel of mag ook per onderdeel. Daar ik mindervalide ben kan ik de onderdelen er niet uit halen; als u dan interesse hebt in een onderdeele gelieve dit zelf te komen demonteren.

PC + scherm: 330e of doe een bod, ook op de onderdelen.

Moederbord:.............................................. AsusTEK M2N-E
Voeding:..................................................... Trust 370W
BIOS:.......................................................... Phoenix-Award bios V6, 30/6/06
Processor:.................................................. AMD Athlon 64, X2 dual core, 3,8Ghz
Werkelijke kloksnelheid............................... 2,01 Ghz
Ram-geheugen:......................................... 4 GB Kingston
Geluidskaart:............................................. op moederbord, SoundMax HD Audio
Grafische kaart:......................................... NVIDIA GeForce, 7300GS, 256MB
Poorten:...................................................... - 8x USB 2.0 (4x back + 4x front;
................................................................ 2x front niet aangesloten)
................................................................ - 1x Parallel
............................................................... - 1x Seriële
................................................................ - 1x Netwerkkaart
................................................................. - 2x Firewire (1x front niet aangesloten, 1x back)
DVD drives:................................................ 1x DVD Writer Samsung DL LightScribe
Kast:............................................................ Antec Sonata 2 black
Scherm:...................................................... LCD ViewSonic: ViewPanel VA 702-2 (17”)

Iphigeneia

Legacy Member
Beste,

Uw prijs is aan de hoge kant. Deze pc gaat niet meer opbrengen incl scherm dan 150 euro, mocht je dit met zekerheid willen weten zou ik het systeem op het forum deel prijsschatting zetten.

Mvg,

wim48

Legacy Member
Kenshi: ik ga nog eventjes afwachten of ik van iemand een bod krijg voor gans de PC.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan