mega_stihl
Legacy Member
Ik bied hier een Chieftec case met waterkoeling set aan. Heb deze zelf gekocht hier op het forum eind vorig jaar. Had het toen helaas te druk om er zelf mee te beginnen en heb het sindsdien volledig uit het oog verloren. Heb hem zelf geen enkele keer gebruikt, heeft hier enkel gestaan, en mijzelf kennende zal het hier gewoon blijven staan... Bij deze verkoop ik hem dus.
Ik kopieer gewoon de foto's en info vanuit de thread waar ik hem gekocht heb:
Het materiaal:
Een chieftec kast die wat aangepast is. Bovenaan zijn er 2 120mm fans ingebouwd. Het frontje is ook een beetje gemod en er zit een LCD-schermpje in dat via een parallele interface is vebonden om wat info te tonen.
Verder een zelf gemaakte airtrap/reservoir. Airtrap werkt feilloos, had nooit last van luchtbellen in mijn setup.
Een pomp van Eheim. Weet niet meer welk model maar was toen het zwaarste model.
Een zelfgemaakte switch voor de pomp. Hierdoor liep de pomp direct bij het aanzetten van de PC. Maar er staat ook een switch op om de pomp te laten werken zonder de PC te moeten opzetten.
Een radiator afkomstig van 1 of ander japannerker. Aansluitingen zijn aangepast om te passen in de case en naar de juiste darmaansluiting.
2 homemade koelblokskes in full copper, 1 voor de CPU en 1 voor de chipset.
Moederbord dat er in zit is een Abit NF7(-S) met een Athlon XP 1.8 (dat laatste denk ik weet het niet meer zeker. Je krijgt dit er gewoon bij, heb gewoon geen zin om alles uit te bouwen)
Over prijzen moet ik nog eens nadenken. Ik zou zeggen: begin maar te bieden!
Locatie: Tervuren (tussen Brussel en Leuven) ofwel Antwerpen indien op voorhand afgesproken
Ik kopieer gewoon de foto's en info vanuit de thread waar ik hem gekocht heb:
Het materiaal:
Een chieftec kast die wat aangepast is. Bovenaan zijn er 2 120mm fans ingebouwd. Het frontje is ook een beetje gemod en er zit een LCD-schermpje in dat via een parallele interface is vebonden om wat info te tonen.
Verder een zelf gemaakte airtrap/reservoir. Airtrap werkt feilloos, had nooit last van luchtbellen in mijn setup.
Een pomp van Eheim. Weet niet meer welk model maar was toen het zwaarste model.
Een zelfgemaakte switch voor de pomp. Hierdoor liep de pomp direct bij het aanzetten van de PC. Maar er staat ook een switch op om de pomp te laten werken zonder de PC te moeten opzetten.
Een radiator afkomstig van 1 of ander japannerker. Aansluitingen zijn aangepast om te passen in de case en naar de juiste darmaansluiting.
2 homemade koelblokskes in full copper, 1 voor de CPU en 1 voor de chipset.
Moederbord dat er in zit is een Abit NF7(-S) met een Athlon XP 1.8 (dat laatste denk ik weet het niet meer zeker. Je krijgt dit er gewoon bij, heb gewoon geen zin om alles uit te bouwen)
Over prijzen moet ik nog eens nadenken. Ik zou zeggen: begin maar te bieden!
Locatie: Tervuren (tussen Brussel en Leuven) ofwel Antwerpen indien op voorhand afgesproken
