Archief - Oudere stukken uit '04: cpu, gpu, spu, mobo, ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YoSHi

Legacy Member
Alle stukken werken nog steeds (althans toen ik ze eruit haalde), maar heb onlangs mijn desktop geupgrade en deze stukken mogen dus buiten. Aangezien de meeste stukken dateren uit de jaren 2004 (of vroeger) is het vanzelfsprekend dat er nergens meer garantie op is.

GPU's
- BFG GeForce 6800 GT OC versie, 256 MB (AGP)
- Hercules GeForce 3 Ti 500 64 MB (AGP)

CPU's
- AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz (met boxed cooler) S939
- Intel Pentium III 1 GHz (met boxed cooler)

Moederbord
- MSI K8N Neo2 Platinum (Socket 939)
- bordje waar de PIII op zit. (VIA chipset)

RAM
- 2x 1 GB DDR ram latjes (van Apacer, 400 MHz)
- 1x 512 MB SDR ram
- 1x SDR, maar de grootte is nog onbekend (vermoedelijk 256 MB)

Harde schijven
- Matrox DiamondMax Plus 9 80 GB S-ATA
- Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB S-ATA (YAR51BW0)

SPU
- Creative X-Fi XtremeMusic (model SB0460)
- Creative SoundBlaster Live!

Bied maar, want ik heb geen idee wat deze stukken individueel nog waard zijn. Afhalen in Gent krijgt voorkeur. Liever geen verzending! Tijdsgebrek & risicovol voor zulk materiaal.

*Edit* Informatie + stukken toegevoegd en gewijzigd naar het juiste model.

De oudste stukken zitten momenteel nog in een compleet werkend systeem:
Het gaat dus over de PIII 1 GHz, met vermoedelijk 768 MB geheugen, VIA chipset mobo, 40 GB IDE HDD, Hercules GeForce Ti 500, Soundblaster Live, Floppy, DVD ROM, CD writer, PSU en case.
Deze stukken kunnen dus ook apart gekocht worden zoals in de originele post geschreven stond.

Rijder17ra

Legacy Member
RAM
- 2x 1 GB DDR ram latjes
- 2x 256 MB SDR ram

--> 10 euro INCL verzending bubbleenveloppe Post

YoSHi

Legacy Member
greco_online zei:
2x 1GB DDR 15 euro

Genoteerd, indien het exclusief is. Btw, het zijn beiden Apacer latjes van 400 MHz.
Bod van reavermaster is dus overboden.

Opgelet extra info aanwezig!

- Creative SoundBlaster Live! toegevoegd aan de beginpost
- Bij nader inzien ging het om 1x 512 MB SDR latje en vermoedelijk 1x 256 MB SDR latje. En dus geen 2x 256 MB latjes zoals oorspronkelijk gezegd! Sorry voor de verwarring.
- 2de HDD is een Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB S-ATA (YAR51BW0)
- PIII systeem kan als een compleet werkend systeem verkregen worden

MRzone

Legacy Member
MSI K8N Neo2 Platinum
2x 1 GB DDR ram latjes
€25 afgehaald

CptCusack

Legacy Member
BFG GeForce 6800 GT OC versie, 256 MB (AGP)
AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz (met boxed cooler) S939

17 € excl.

Kiala verzending mogelijk?

YoSHi

Legacy Member
CaptCusack zei:
BFG GeForce 6800 GT OC versie, 256 MB (AGP)
AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz (met boxed cooler) S939

17 € excl.

Kiala verzending mogelijk?

Neem 20 euro excl en 't is genoteerd

Kiala is mogelijk, maar zal wel pas zijn als ik tijd heb.. Zit midden in 2de zit dus ik kan me niet direct een paar uitstapjes veroorloven.

CptCusack

Legacy Member
YoSHi zei:
Neem 20 euro excl en 't is genoteerd

Kiala is mogelijk, maar zal wel pas zijn als ik tijd heb.. Zit midden in 2de zit dus ik kan me niet direct een paar uitstapjes veroorloven.

Ok, 20 excl mag je noteren. Als bpost makkelijker / sneller is, mag dat ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan