Archief - Oudere Desktop & Toshiba Laptop 13"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem07

Legacy Member
.1 Inleiding

Hey ik verkoop een Desktop PC en een Laptop. Ik sluit de verkoop af op Donderdag 22 september 23u59. Testen kan als we het lief vragen.

.2 Objecten


  1. Desktop PC (Excl. Scherm, Muis, toetsenbord)

    • Omschrijving: Moederbord : MSI P965 NEO
      Voeding: AOpen 350 Watt (400 Peak)
      Geheugen : 2GB Ram (2x Kingston, 2x Corsair), zie Afbeeldingen voor meer details.
      Hdd : Western Digital 160GB
      Beeldkaart : GeForce 7600 GT 256MB RAM, 128 bit interface, PCI-E x16
      CPU : Intel Core 2 cpu 6300 @ 1.86 Ghz

      Geen factuur
      Enkel in stukken als ik de Richtprijs ongveer kan halen.
      Er zit nog COOL DRIVE 4 in, maar niet aangesloten ofzo. Dus je mag altijd zelf eens proberen in gang te krijgen.
    • Afbeelding: Afbeeldingen
    • Minimumprijs: €70
    • Richtprijs: €100
    • Meeneemprijs: €125

  2. Toshiba Laptop 13" (Incl oplader en usb (2.0) hub)

    • Omschrijving: Toshiba laptop van een 3 tal jaar oud. Dus geen garantie meer. 1 USB poort maakt slecht contact, maar in ruil krijg je een USB hub er gratis bij. Draait vlot Win7, je krijgt een CD rom met drivers erbij. HDD opgesplitst in 2 partities. Oplader zit er vanzelfsprekend ook bij.
      LET OP: Ik heb maar 2 GB ipv 3 zoals op de site. Dit vanwege het voorgaand 2 GB latje kapot was.
      Geen factuur (Heel mss als ik nog eens goed zoek, maar no high hopes please).

      Verder kleine schrammetjes op de laptop. Niets serieus. Batterij haalt toch wel 1.5 a 2u schat ik.
    • Afbeelding: Satellite U400-136 - Productspecificaties - Toshiba
    • Info: Satellite U400-136 - Productspecificaties - Toshiba
    • Minimumprijs: €160
    • Richtprijs: €200
    • Meeneemprijs: €220

.3 Verzending

Ik verzend niet. Ik woon in Antwerpen centrum (zijstraat Kammenstraat). Ik kan indien nodig materiaal tot in Gent krijgen (zit daar op kot) of in Schelle (Rupelstreek).

.4 Contactgegevens

Email : [email protected]
Tel : 0497 854 038
PM: You know how

.5 Slot

Ik hoop dat ik gedetailleerde informatie heb gegeven die zo correct en eerlijk mogelijk is. Dus happy Bidding ! En dank voor de Buy&Sell Topicgenerator.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

BKing

Legacy Member
€100 excl hdd en W7, afgehaald in Gent

Is het toetsenbord azerty?

Anoniem07

Legacy Member
€120 en voor mij is het in orde. Toetsenbord is inderdaad azerty.
Groetjes

Anoniem07

Legacy Member
reavermaster zei:
bodje van 50e afgehaald op desktoppc

Voor €70 is hij voor jou.

Up 2/3

(kleine edit, moest 70 ipv 80 zijn omdat dat min prijs is)

BKing

Legacy Member
PunkDudez zei:
€120 en voor mij is het in orde. Toetsenbord is inderdaad azerty.
Groetjes

Ik blijf bij m'n bod van €100, sorry. Voor meer kijk ik liever verder voor een nieuwe netbook in plaats van een laptop van 3 jaar. Bij deze free up

Pedroo

Legacy Member
Onder je minimum, maar toch: 130 euro voor de laptop, afgehaald.

Anoniem07

Legacy Member
Laptop verkocht - Desktop niet, Desktop staat op €80 meeneemprijs, kan je achter vragen via PM als je nog wilt want deze topic gaat toe vanwege het sluiten van de uiterste tijd.


------------- closed -------------
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan