Agilaz
Legacy Member
Hier sta nog een Fujitsu-Siemens Scaleo X met volgende specificaties:
MS-7350VP Mobo
Intel Core 2 Duo [email protected]
4GB DDR-2 RAM (400Mhz, CL5)
DVD-Rom
DVD-RW
Kaartlezer
2x300GB Western Digitals
ATi Radeon X1800 (jaja, ik weet het, uitleg volgt)
Windows 7 Ultimate 64-bit
Oorspronkelijk zat hier een GeForce 8800GTX in, maar die heeft het helaas begeven; aangezien ik de PC sowieso nie vaak meer gebruikte had ik dan ook besloten om geen nieuwe GPU te kopen en er gewoon een oude "pleister" op te plakken zodat ik tenminste beeld heb.
Nu, dit mag weg voor zo'n 150 euro, give or take. Is wel enkel op te halen, en enkel als geheel; het is tenslotte de bedoeling dat de case het huis uit is voor wanneer ik aan mijn volgende rig begin te bouwen.
MS-7350VP Mobo
Intel Core 2 Duo [email protected]
4GB DDR-2 RAM (400Mhz, CL5)
DVD-Rom
DVD-RW
Kaartlezer
2x300GB Western Digitals
ATi Radeon X1800 (jaja, ik weet het, uitleg volgt)
Windows 7 Ultimate 64-bit
Oorspronkelijk zat hier een GeForce 8800GTX in, maar die heeft het helaas begeven; aangezien ik de PC sowieso nie vaak meer gebruikte had ik dan ook besloten om geen nieuwe GPU te kopen en er gewoon een oude "pleister" op te plakken zodat ik tenminste beeld heb.
Nu, dit mag weg voor zo'n 150 euro, give or take. Is wel enkel op te halen, en enkel als geheel; het is tenslotte de bedoeling dat de case het huis uit is voor wanneer ik aan mijn volgende rig begin te bouwen.