Archief - Oude rommel, BIEDEN VANAF €0,- anders naar het containerpark

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iBMW

Legacy Member
Wegens opruiming moet het volgende buiten. Alles wat niet verkocht is tegen morgen, dus donderdag 28 januari, gaat naar het containerpark.

OPGELET:
nummers 1 t.e.m. 8 en 13,14 zijn NIET getest, maar zouden normaal gezien moeten werken. Geen garantie.
set 9 en 10 werken NIET. Deze onderdelen zijn niet apart getest. Ik vermoed dat beide moederborden stuk zijn en de rest nog werkt, maar dit is niet zeker.
nummers 11 en 12 heb ik zojuist pas uit enkele behuizingen gehaald en zijn NIET getest.

De prijs is bieden, meeneem voor alles is €20. Wat blijft liggen gaat naar het containerpark.
Liefst afhalen, vanaf €0, verzending kan vanaf €5 excl.

AFSLUITUUR donderdag 28 januari 21u59 met anti-sniperregel van 15 minuten: bij een bod in het laatste kwartier verandert afsluituur naar 15 minuten na het laatste bod.

foto's onderaan

1)
Moederbord: ASUS A7N8X-X (1x AGP, 4x PCI, 3x DDR1)
CPU: AMD Athlon XP 2500+
arctic cooler

2)
ATI Radeon 9800XXL AGP (zat op nr. 1)

3)
Moederbord: HP uit een XW4400 workstation (2x PCI-e, 3x PCI, 4x DDR2, S775)

4)
Ati 109-A33431-00 Fire Gl V3100 128Mb Pci-E (zat op nr. 3)

5)
Intel E2140 dual core 1.6ghz

6)
Intel E6600 dual core 2.4ghz (zat op nr. 3)

7)
300W voeding

8)
350W voeding, met 120mm fan "termperature controlled"

9 en 10)
2x M906 moederbord
2x intel pentium 4
2x PowerColor Radeon 7000 DirectX 7 RV6DE-NB3 64MB 64-Bit DDR AGP

DEZE SETS ZIJN DEFECT. De onderdelen zijn niet apart getest, dus met één van de 3 stukken is telkens een probleem. Zijn voor het containerpark, maar ik zet ze er even bij moest er nog toch nog iemand interesse in hebben.

11)
CD/DVD drives
Diskette drives

WERKING ONBEKEND

12)
Hoop IDE kabels

WERKING ONBEKEND

13)
MSI Nvidia FX5700LE 128MB AGP

14)
ASUS GeForce 6800 DirectX 9 V9999 GE/TD/256M 256MB 256-Bit GDDR3 AGP


foto's:
1-4: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000325_zpsbdysm2bt.jpg
5-6: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000324_zpsqp3unepu.jpg
7-8: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000327_zpsmsxycoot.jpg http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000326_zpswtyvbb6x.jpg
9-10: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000328_zpsfr9w9v96.jpg
11: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000329_zpsho74dl7v.jpg
12: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000330_zpscxkqbbz8.jpg
13-14: http://i160.photobucket.com/albums/t192/shier50/opruiming%20januari%202016/P1000331_zpsonno0ad9.jpg

iBMW

Legacy Member
Afluitmoment aangepast: bieden kan tot en met donderdag (morgen) 21u59 met anti sniperregel van 15 minuten.

iBMW

Legacy Member
Up

Geen geld he mensen ;)
bv. S775 moederbord en e6600 processor zijn 2 jaar geleden gewoon werkend gedemonteerd, net als nr.1 en 2.

successor

Legacy Member
Als dat socket 775 mobo nog werkt: 20 afgehaald voor alles

iBMW

Legacy Member
successor zei:
Als dat socket 775 mobo nog werkt: 20 afgehaald voor alles

Ik kan deze niet testen, ik kan u alleen eventueel de thread aanwijzen hier op het forum waar ik deze als werkende pc heb gekocht. Daarna is het moederbord niet meer gebruikt geweest.

Verhulstt

Legacy Member
iBMW zei:
Ik kan deze niet testen, ik kan u alleen eventueel de thread aanwijzen hier op het forum waar ik deze als werkende pc heb gekocht. Daarna is het moederbord niet meer gebruikt geweest.

als verkoop met successor zou afspringen, mag je mij contacteren voor meeneem

iBMW

Legacy Member
Verhulstt zei:
als verkoop met successor zou afspringen, mag je mij contacteren voor meeneem

Ik kan deze zelf niet testen dus kan de werking (van het moederbord waar successor naar vraagt) niet bevestigen. Als jij meeneem biedt zonder voorwaarden is het van jou.

Voor de duidelijkheid: op niks geef ik de garantie dat het werkt want niets is recent getest. Ik weet alleen dat bepaalde sets uit werkende pc's zijn gehaald en anderen uit defecte pc's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan