Archief - Oude game desktop te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NDP

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn desktop met volgende specs:

Processor
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00GHz
Wolfdale 45nm Technologie

RAM
8,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 400MHz (6-6-6-18)

Moederbord
ASUSTeK Computer INC. P5E-VM HDMI (LGA775)

Graphics
640MBGeForce 8800 GTS (nVidia)

Harde schijven
932GB SAMSUNG SAMSUNG HD103UJ ATA Device (SATA)


Optische schijven
ATAPI DVD A DH20A4P ATA Device
ENMPUJG WLY30TUJOHYZ SCSI CdRom Device


Voeding
Antec earthwatts ea 500d

De kast is een Antec Sonata 3

Besturingssysteem
MS Windows Vista Home Premium 64-bit SP2


Ik kon hier nog modern warfare (1,2,3), black ops (1,2), assasins creed black flag... nog goed op spelen, wel niet op de hoogste settings natuurlijk. Ik gebruikte deze pc vroeger ook om te monteren (programma's zoals after effects, adobe premier en sony vegas).

Minimum 100 euro exclusief

Pics: http://img585.imageshack.us/img585/6476/img0563a.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/3347/img0565c.jpg

NDP

Legacy Member
Dat kan, op eigen risico. Ik zal hem wel goed verpakken en moet nog eerst een doos vinden waar hij in past.

iBMW

Legacy Member
Over de uiteindelijke staat van de case ben ik niet bezorgd. Ik had het dan wel graag verpakt zodat de inhoud een beetje stevig zit, niet dat de cpu koeler en gpu etc op het einde van de rit los in de kast liggen te rollen :p

€100 excl. kiala dan.

NDP

Legacy Member
Dus je vraagt om de gpu en cpu los te koppelen en apart te verpakken? Ik ben niet echt mee met je vraag. Pc zit nog helemaal in elkaar trouwens. Heb ook niet echt veel ervaring met formateren en toestanden, dus mijn programma's en dergelijke staan er nog op. Ik zal eens kijken of ik dit zelf kan fixen. Het is maar dat je het weet.

iBMW

Legacy Member
Ik bedoel: steek er desnoods krantenpapier tussen dat als ze der mee smijten dat daar binnenin niks door mekaar geschud wordt. Hoeft niet per se apart verpakt te worden, tenzij er echt iets los in zit ofzo.

Smooki

Legacy Member
Enkele vraagjes:
Bij verzending staat er nog gewoon Windows op (met Office?), hoe is de case vanbinnen (proper, niet veel stof?) en hoe vlot start hij op & werkt hij?

NDP

Legacy Member
Ik heb windows opnieuw er op gezet. Ik weet niet of office er bij is, ik check morgen. Case zal ik nog eens uitblazen, maar ziet er zeker niet slecht uit. Start nog goed op vond ik! Je moet natuurlijk geen ssdsnelheden verwachten, maar draaide behoorlijk vlot. En ter verduidelijking: ja hij werkt zeker. Ik stuur pm met mijn rekeningnummer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan