Archief - Opruiming cpu, ram, raid, vga

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrZodiac

Legacy Member
Volgende zaken te koop:

SET
1) ASUS K8N AMD Mainboard + AMD Sempron 2800+ (incl. cooler) SOLD @ reavermaster

WIFI/LAN
2) Intel 2200 54Mbit Wifi miniPCI (voor in Notebooks, incl. antennes) SOLD @ reavermaster
3) Eminent 300Mbps Wifi adaptor (PCI) -> SOLD (vriendenkring)
4) D-Link DLG10028C (Glan kaart PCI)

CPU
5) Intel Celeron 2Ghz (S478) SOLD @ reavermaster
6) AMD Athlon XP 2000+ (S462) SOLD @ reavermaster

COOLERS
7) Socket 370/Socket A cooler (Ongebruikt)
8) S775 CPU Cooler (groot met koperen core) SOLD @ Gewoonjve
9) S775 CPU Cooler (low profile, full alu) SOLD @ Gewoonjve

RAM
10) OCZ 512 DDR PC3200 Gold edition VX met heatspreader (2-3-3-8) SOLD @ reavermaster
11) Hynix 512 MB DDR 400Mhz CL3 SOLD @ reavermaster
12) Kingston DDR3 1333 ECC 2GB CL9

KABELS
13) DVI Kabels 1,8m (3 stuks, nog in verpakking) SOLD @ reavermaster

VGA
14) ASUS V9570LE (128MB - Actief) AGP SOLD @ reavermaster
15) ASUS Radeon A9250 (128MB - Passief - lowprof) AGP SOLD @ Oblivion11
16) ATI Radeon 9200 (128MB - Passief) AGP SOLD @ reavermaster
17) nVidia Quadro NV1017 (64MB - Actief) AGP SOLD @ reavermaster
18) nVidia CM64P (32MB) PCI SOLD @ reavermaster

SSD
19) Trenscend 1GB IDE Flash Module

MBO
20) Asus P5P41D S775 SOLD @ Gewoonjve

RAID/SCSI
21) Promise PCI IDE RAID SX 6000 met 128MB ram (6 x IDE) SOLD @ reavermaster
22) Adaptec PCI SCSI AHA-2940UW SOLD @ reavermaster


Meeneem voor alles = +- 100 euro
Geen min. prijzen, biedingen worden genoteerd als de prijs in orde is, biedingen op het geheel krijgen voorrang!

Staat ook te koop in vriendenkring, 2de hands, kapaza, etc...

Ruilen kan enkel voor DDR2 Ram en/of BF3 compatibele VGA kaart (dx10/11).
Afhalen heeft de voorkeur, verzenden kan, volledig op risico en kosten van de bieder.

Oblivion11

Legacy Member
15) ASUS Radeon A9250 (128MB - Passief - lowprof) AGP
8€ excl. verzending

Gewoonjve

Legacy Member
Asus P5P41D S775: is dit met i/o backplate, kabels, ect ... ?

en zo ja, in welk type ram ddr2 heb je interesse?

reavermaster

Legacy Member
AMD Athlon XP 2000+ (S462): 2e exclu
ASUS K8N AMD Mainboard + AMD Sempron 2800+ (incl. cooler) : 7e excl
OCZ 512 DDR PC3200 Gold edition VX met heatspreader (2-3-3-8): 2e50 excl
ATI Radeon 9200 (128MB - Passief) AGP: 4e excl
ASUS V9570LE (128MB - Actief) AGP: 3e excl
nVidia Quadro NV1017: 4e exclu
nVidia CM64P (32MB) PCI: 2e excl

totaal 26e50 excl op dees pakket

MrZodiac

Legacy Member
Gewoonjve zei:
Asus P5P41D S775: is dit met i/o backplate, kabels, ect ... ?

en zo ja, in welk type ram ddr2 heb je interesse?

Dit is met i/o backplate en driver cd.

Sata, IDE en floppy kabels heb ik nog wel liggen. Weet niet juist wat erbij hoort, op de doos staat nl. niets vermeld van de exacte inhoud.

Zoek zelf nog een 4 gb ddr2 ram. (2 x 2gb of 4 x 1gb mag)

reavermaster zei:
AMD Athlon XP 2000+ (S462): 2e exclu
ASUS K8N AMD Mainboard + AMD Sempron 2800+ (incl. cooler) : 7e excl
OCZ 512 DDR PC3200 Gold edition VX met heatspreader (2-3-3-8): 2e50 excl
ATI Radeon 9200 (128MB - Passief) AGP: 4e excl
ASUS V9570LE (128MB - Actief) AGP: 3e excl
nVidia Quadro NV1017: 4e exclu
nVidia CM64P (32MB) PCI: 2e excl

totaal 26e50 excl op dees pakket

Bod genoteerd. pm verstuurd.

reavermaster

Legacy Member
bod nog op overige:
Intel Celeron 2Ghz (S478): 1e
Intel 2200 54Mbit Wifi miniPCI: 4e
Socket 370/Socket A cooler (Ongebruikt): 0.5e
8) S775 CPU Cooler (groot met koperen core): 1e
9) S775 CPU Cooler (low profile, full alu): 1e
DVI Kabels, 3 stuks: 5e
Asus P5P41D S775: 8e
21) Promise PCI IDE RAID SX 6000 met 128MB ram (6 x IDE): 5e
22) Adaptec PCI SCSI AHA-2940UW: 5e

totaal:

30e afgerond opt geheel

MrZodiac

Legacy Member
Intel Celeron 2Ghz (S478): 1e -> OK
Intel 2200 54Mbit Wifi miniPCI: 4e -> OK
Socket 370/Socket A cooler (Ongebruikt): 0.5e -> te weinig
8) S775 CPU Cooler (groot met koperen core): 1e -> te weinig, ga der voor reserve houden als ik er niet genoeg voor krijg tbh
9) S775 CPU Cooler (low profile, full alu): 1e -> te weinig
DVI Kabels, 3 stuks: 5e -> OK
Asus P5P41D S775: 8e -> te weinig
21) Promise PCI IDE RAID SX 6000 met 128MB ram (6 x IDE): 5e -> OK
22) Adaptec PCI SCSI AHA-2940UW: 5e -> OK

Ben je vanplan af te halen of verzending?
edit: verzenden aan uw locatie te zien np

reavermaster

Legacy Member
verzending via kiala is makkelijk en kan sneller dan afhalen voorlopig.

Dees mag eventueel ook Hynix 512 MB DDR 400Mhz CL3: 2e excl

MrZodiac

Legacy Member
reavermaster zei:
verzending via kiala is makkelijk en kan sneller dan afhalen voorlopig.

Dees mag eventueel ook Hynix 512 MB DDR 400Mhz CL3: 2e excl

ok, genoteerd.

EDIT: Kiala is mij goed, maar echt op eigen risico, heb er al problemen mee gehad. Uiteindelijk is het wel in orde gekomen, maar heb er toch koppijn aan overgehouden toen :)

Gewoonjve

Legacy Member
2x 1GB Geil DDR2 800
2x 1GB Corsair DDR2 800

voor het mainboard en de 2 s775 coolers
(dus met i/o backplate, driver cd, Sata, IDE en floppy kabels)

ok?

MrZodiac

Legacy Member
Gewoonjve zei:
2x 1GB Geil DDR2 800
2x 1GB Corsair DDR2 800

voor het mainboard en de 2 s775 coolers
(dus met i/o backplate, driver cd, Sata, IDE en floppy kabels)

ok?

ok, dat is in orde. pm verzonden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan