Archief - Opkuis onderdelen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirty Harry

Legacy Member
Bij deze eens mijn kot uitgemest en het volgende mag weg;

-chieftec midi met 420w
-p4 2.4ghz 533
-mobo intel d84tpesv
-2*512 geil ddr pc3200
-geforce gt6600 256
-dvd rom

-abit nf7s met amd2000+ en gig ram apacer pc3200

-elleg case met350w
-amd xp 2500+
-mobo gigabyte GA 7va
-256ddr
-80gb maxtor ide
-dvd rw lite on

-maxi chieftec
-antec truepower 550w
-ocz 700w sli ready
-amd xp 4600+
-asrock alive sata2
-1*400gb samsung sata
-1gb corsair xms ddr2 667mhz
-geforce 8600gt 256 ddr3
-dvdrom
-creative dt2200 soundsystem 5.1
-geforce fx 5900 xt 128mbddr
-swiftech 462mx+ cooler full copper based met papstfan erop voor AMD
-gb netwerkkaart
-promise tx2 150sata: pci kaartje met 2*sata en ide poorten
-tybotech pci kaartje voor sata schijve

dan heb ik nog een shitload aan papstfans, enermax fans (meeste ongeopend in verpakking), ide kabels (ultradunne) en sata kabels

het liefst zou ik alles in 1maal wegkrijgen, maar das niet realistisch veronderstel ik :)

Ophaling heeft de voorkeur op verzending. Indien het niet te ver is kan ik eventueel op mijn woonwerktraject het eventueel komen leveren..

Prijzen ga ik er niet echt opkleven, ik zie wel wat er geboden wordt!

Vriendelijke groet

virtualdude

Legacy Member
Zou je de 6600GT uit de eerste pc kunnen halen en eventueel switchen met de 5900xt?

Dirty Harry

Legacy Member
virtualdude zei:
Zou je de 6600GT uit de eerste pc kunnen halen en eventueel switchen met de 5900xt?


Sure!

@tsjoepap, 150euro en tis meteen beklonken, zitten toch 2 kwalitatieve goeie voedingen bij :)

Moet wel zeggen dat ik besloten heb mijn 4*sata en 4*ide aan mijn kleine broer te geven voor zijn brolserver bakske, sorry boys!

virtualdude

Legacy Member
Juist nog ff zien indien de driver upgrade ervoor zorgt dat m'n 6600GT niet constant vastlopers krijgt.
Kwestie om te zien als het de kaart of de drivers was. Is nl. een tijdje dat h'm problemen heeft.

Dirty Harry

Legacy Member
@reaver: genoteerd! en aangezien het over het volledige pakket gaat, heb je voorrang!

virtualdude: daar reaver het ganse pakket zou willen, gaat mijn voorkeur daar naar uit!

m1st3r

Legacy Member
Ik weet dat het moeilijk is al die dingen te testen, maar werken de meeste spullen nog ?
en wanneer sluit je af?

grtz

reavermaster

Legacy Member
je hebt te kennen gegeven dat 150e je meeneemprijs is, bij deze zou je moeten afhandelen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan