Archief - Onderdelen vorige pc build te koop (case, ram, cpu koeler, cpu, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Hi iedereen!

Bij deze zet ik de volgende onderdelen te koop:

1) PC case NZXT Guardian 921

1254923830.jpeg

11759603_10153487699323910_611943381_n.jpg


Minpuntjes aan deze case:

-1 usb poort aan de zijkant is defect.

Voor de rest werkt hij nog prima, fans doen het nog allemaal, leds werken nog allemaal, ... Prima case

Meeneemprijs: 40€


2) RAM

2x2 GB DDR3 RAM (corsair)

11787340_10153487699493910_1898254031_n.jpg


Prima staat, bieden!

2x2 GB DDR3 RAM (hyper blu)

11774445_10153487699548910_725018261_n.jpg


Prima staat, bieden!

3) Scythe mugen CPU koeler, prima staat. (Voor intel AM3+ socket etc.. standaard dus)

11774835_10153487699573910_12193028_n.jpg



4) CPU: I5 760 Quad core processor

Werkt perfect. Zit nog op het moederbord en wordt in antistatische verpakking bewaard. Moederbord is niet echt kapot, geluidskaart er op wel dacht ik. Niet zeker eigenlijk!
Anyhow, als je wil mag je hem er gratis bij hebben.

Meeneemprijs hiervoor is 55€. Bieden mag

11694390_10153487699713910_1803776589_n.jpg

11212423_10153487699653910_2056211138_n.jpg


Alles kan verzonden worden of opgehaald te Maldegem / Zeebrugge / Sint-Gillis waas.

Dit staat ook op Facebook!!

Mvg,

Thomas :-)

h.lecter

Legacy Member
Heb je een meeneemprijs voor de cpu, mobo en de 2 blu rammodules?
Mvg

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Mijn excuses heren, ik heb net iets vroeger dan jullie twee een meeneembod gekregen op Facebook :(.

De 4x2 GB ramlatjes, de processor en het moederbord is verkocht (meeneem op FB gekregen in verkoopgroep).

bart73

Legacy Member
Tja, stond niets van fb in op als in men bod deed. Lees anders de regels eens.

Zymp

Legacy Member
Bart staat natuurlijk in zijn recht om bv een -itrader te geven, moet altijd vermeld worden he :)
Is het op facebook in de vriendenkring of op zo'n tweedehands pagina? Uit ervaring kan ik namelijk zeggen dat je het dan beter hier kan verkopen :p

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Nogmaals mijn excuses, had ook niet verwacht dat die zo snel ging weg zijn. Ik heb het inderdaad ge-edit, na herlezen van mijn topic zag ik dat 'k et vergeten was.
Ik ken de regels wel hoor :) echt puur vergeten!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan