XYRIS
Legacy Member
Hallo,
Verkoop deze case, IS ALS NIEUW! GEEN KRAS
Heeft wel enkele opmerkingen:
- Vorige eigenaar heeft op vast frontpaneel 2 scharnieren gezet omdat er onderaan
een DVD_RW ingebouwd zit achter stoffilter (magnetisch).
- NZXT LOGO licht niet op (handige harry kan dit fixen)
- I/O verlichting is er uit
Meerdere foto's: Hardware.Info | Pagina niet beschikbaar (404) heet FAN hub om alle fans achter moederbord aan te sluiten,
en dan met 1 kabel naar moederbord
Geen wereldschokkende veranderingen. Case is nog steeds TOP!
Heb deze vervangen door een InWin 805.
Doe maar een bod!!
MEENEEMPRIJS €100
[video=youtube;HdrgFCQmEcs]https://www.youtube.com/watch?v=HdrgFCQmEcs[/video]
Verkoop deze case, IS ALS NIEUW! GEEN KRAS

Heeft wel enkele opmerkingen:
- Vorige eigenaar heeft op vast frontpaneel 2 scharnieren gezet omdat er onderaan
een DVD_RW ingebouwd zit achter stoffilter (magnetisch).
- NZXT LOGO licht niet op (handige harry kan dit fixen)
- I/O verlichting is er uit
Meerdere foto's: Hardware.Info | Pagina niet beschikbaar (404) heet FAN hub om alle fans achter moederbord aan te sluiten,
en dan met 1 kabel naar moederbord
Geen wereldschokkende veranderingen. Case is nog steeds TOP!
Heb deze vervangen door een InWin 805.
Doe maar een bod!!
MEENEEMPRIJS €100
[video=youtube;HdrgFCQmEcs]https://www.youtube.com/watch?v=HdrgFCQmEcs[/video]
