Archief - NZXT H440 Wit @ €80 !!met DVD-RW MOD!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Verkoop deze case, IS ALS NIEUW! GEEN KRAS:-)
Heeft wel enkele opmerkingen:

- Vorige eigenaar heeft op vast frontpaneel 2 scharnieren gezet omdat er onderaan
een DVD_RW ingebouwd zit achter stoffilter (magnetisch).
- NZXT LOGO licht niet op (handige harry kan dit fixen)
- I/O verlichting is er uit

Meerdere foto's: Hardware.Info | Pagina niet beschikbaar (404) heet FAN hub om alle fans achter moederbord aan te sluiten,
en dan met 1 kabel naar moederbord
Geen wereldschokkende veranderingen. Case is nog steeds TOP!
Heb deze vervangen door een InWin 805.

Doe maar een bod!!

MEENEEMPRIJS €90

[video=youtube;HdrgFCQmEcs]https://www.youtube.com/watch?v=HdrgFCQmEcs[/video]

DSC09275%20%28Small%29.JPG


DSC09276%20%28Small%29.JPG


DSC09278%20%28Small%29.JPG

NDD.NEO

Legacy Member
70 afgehaald, volgende week woensdag. Moet dan in de buurt zijn

XYRIS

Legacy Member
NDD.NEO zei:
70 afgehaald, volgende week woensdag. Moet dan in de buurt zijn

Mm €80 is toch mooie prijs voor zo een kast
Zonder enige krassen als nieuw. En handige mod die zeer proper gedaan is. En er zit dus
Die DVD RW bij.

NDD.NEO

Legacy Member
Ik zit er gewoon een beetje mee dat ik van west Vlaanderen kom, maar kom...als je hem aan de kant wil houden ga ik niet zagen over die prijs...is idd mooi, heb er zelf al een, is voor mijn zoon

XYRIS

Legacy Member
NDD.NEO zei:
Ik zit er gewoon een beetje mee dat ik van west Vlaanderen kom, maar kom...als je hem aan de kant wil houden ga ik niet zagen over die prijs...is idd mooi, heb er zelf al een, is voor mijn zoon

Volgende week woensdag is dan de 27 ste?
Rond welk uur want ik kan pas rond 16u20 (tenzij je tot in Ninove doorrijd 10km)
en het onder de middag 12u-12u30 daar kunt oppikken?

Ik kan deze opzij houden.

NDD.NEO

Legacy Member
Na 16.20 past perfect...ik kan pas in Gent zijn rond 16.00 dusja, ik denk dat het daar nog een eindje vanaf is?

NDD.NEO

Legacy Member
Oost-Vlaanderen is per definitie Gent voor mij, de rest is in de buurt xD

XYRIS

Legacy Member
NDD.NEO zei:
Na 16.20 past perfect...ik kan pas in Gent zijn rond 16.00 dusja, ik denk dat het daar nog een eindje vanaf is?

NDD.NEO zei:
Oost-Vlaanderen is per definitie Gent voor mij, de rest is in de buurt xD

Gent centrum of meer bepaald Afrit Wetteren is 25km / 25min van bij mij nog.
Je kan dus zeker komen na 16u30 tot... als je er bent :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan