KilloFoxTrot
Legacy Member
Hi,
8800GTX (768mb)
wegens upgrade grafische kaart. Is nooit overclocked geweest.
Meeneemprijs: 40Euro
Razer Deathadder v2 (3.5G)
weg wegen aankoop Imperator (trekt iets meer op mijn vorige G5)
Mouseskates zijn nog in goede staat.
Meeneemprijs: 35Euro
(hoogste bod 30euro Kenshi)
Gelieven excl te bieden.
*afhalen geniet voorkeur.
8800GTX (768mb)
wegens upgrade grafische kaart. Is nooit overclocked geweest.
Meeneemprijs: 40Euro
Razer Deathadder v2 (3.5G)
weg wegen aankoop Imperator (trekt iets meer op mijn vorige G5)
Mouseskates zijn nog in goede staat.
Meeneemprijs: 35Euro
(hoogste bod 30euro Kenshi)
Gelieven excl te bieden.
*afhalen geniet voorkeur.
