Archief - Nieuwe game pc te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreten78

Legacy Member
Hallo

Ik heb zelf een game pc ineen gestoken.
Ik had al gewone pc's gebouwd en ik wilde wel eens een game pc bouwen.
Deze pc is samengesteld met volledig nieuwe onderdelen, en getest.
Hieronder vind je alle specs :

- Chieftec Dragon Case Zwart (zwart met blauwe verlichting)
- AMD Phenom II AM3 X4 955 Black Edition (3.2 GHz)
- Gigabyte GA-MA785GT-UD3H AM3 ATX DDR3 1800+ moederbord
- Radeon DH6970 2 GB GDDR5 PCI-E 2xDVI HDMI grafische kaart
- 8 GB DDR3-1333 RAM DIMM NON-ECC CL9
- Western Digital 2 TB Caviar Black HDD
- Samsung Blu Ray / DVD Combo (8x)
- D-Link Xtreme N PCI Express Desktop Adapter (wireless N ethernet)
- Be Quiet 600W power supply
- Windows 7 Home Premium 64 bit
- Revoltec Fightboard Advance keyboard
- Revoltec FightMouse Advanced

Foto : CHIEFTEC | CH07
Het is de zwarte versie

Richtprijs: €1250
Minimumprijs: €1150
Meeneemprijs: €1300

De prijs is exclusief verzending.
Contacteer me voor de verzending, of de pc kan opgehaald worden in Zottegem, of ik wil hem zelf komen brengen binnen een straat van 50 km.
Indien ik hem moet verzenden ga ik dit moeten laten uitrekenen via koerierdienst, aangezien dit toch een grote en zware pc is.

Indien er nog vragen zijn kan je die gerust stellen.

Bye

Dries

Iphigeneia

Legacy Member
- Chieftec Dragon Case Zwart (zwart met blauwe verlichting) (99 euro)
- AMD Phenom II AM3 X4 955 Black Edition (3.2 GHz) (88 euro)
- Gigabyte GA-MA785GT-UD3H AM3 ATX DDR3 1800+ moederbord (uit de handel sinds okt 2010 laatst gekende prijs 99 euro)
- Radeon DH6970 2 GB GDDR5 PCI-E 2xDVI HDMI grafische kaart (269 euro)
- 8 GB DDR3-1333 RAM DIMM NON-ECC CL9 (45 euro)
- Western Digital 2 TB Caviar Black HDD (112 euro)
- Samsung Blu Ray / DVD Combo (8x) (49 euor)
- D-Link Xtreme N PCI Express Desktop Adapter (wireless N ethernet) (49 euro)
- Be Quiet 600W power supply (83 euro)
- Windows 7 Home Premium 64 bit (80 euro)
- Revoltec Fightboard Advance keyboard (uit de handel sinds 23 nov 2010 laatst gekende prijs 31 euro)
- Revoltec FightMouse Advanced (18 euro)

Alle info komt van tweakers.net
totaalprijs: 1022 euro + 2 % (btw verschil) = 1042 euro


Ten eerste uw prijs is veel te hoog voor wat het waard is.
Ten tweede, nieuwe onderdelen? Waar heb je die dan vandaan want dat moederbord (Gigabyte GA-MA785GT-UD3H) is al uit de handel sinds oktober 2010.

Het is en blijft 2e hands want het heeft geen volledige garantie meer. Indien dit wel is mag het hier niet verkocht worden.

Dreten78

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Alle info komt van tweakers.net
totaalprijs: 1022 euro + 2 % (btw verschil) = 1042 euro


Ten eerste uw prijs is veel te hoog voor wat het waard is.
Ten tweede, nieuwe onderdelen? Waar heb je die dan vandaan want dat moederbord (Gigabyte GA-MA785GT-UD3H) is al uit de handel sinds oktober 2010.

Het is en blijft 2e hands want het heeft geen volledige garantie meer. Indien dit wel is mag het hier niet verkocht worden.
Hallo
Ik had mijn configuratie eerst op prijsschatting geplaast maar niemand had gereageerd.
Ik heb dan gewoon gekeken naar de prijs die ik voor de stukken heb betaald.
Ik heb sommige stukken inderdaad reeds een tijdje geleden gekocht (september 2010), andere stukken zijn dan weer nieuwer, ik was eerste van plan de pc zelf te houden en heb een tijdje gewacht om de pc af te werken, en af en toe een stuk bij gekocht.
Maar ik heb mijn geld voor andere zaken nodig en daarom heb ik de pc afgewerkt en deze te koop gezet.
Maar de pc heeft alleen nog maar gedraaid om Windows en driver te installeren.
Daarom zeg ik dat het nieuwe onderdelen zijn.
Maar als de pc maar zoveel waard is zal ik mijn prijs aanpassen.
Bedankt voor de tips.
Bye

Dreten78

Legacy Member
Hallo
Gezien ik een te hoge prijs geschat had voor mijn pc zal ik deze dus aanpassen :

Richtprijs: €1020
Minimumprijs: €960
Meeneemprijs: €1050

En ik zie dat ik ook geen termijn voor de bieding opgegeven had (is mijn eerste keer, sorry gasten) : ik zou graag de pc verkocht hebben voor 15/08.
Ik vertrek namelijk op reis de 15e.

Thnx

wcedric

Legacy Member
Je geraakt je toetsenbord sneller kwijt als je het appart verkoopt dan in 1 geheel. Iedereen heeft thuis wel ergens een toetsenbord liggen dat van dienst kan komen. Moest je toch van gedacht veranderen laat je het maar weten. Verder succes met de verkoop:)

Dreten78

Legacy Member
Veiling afgesloten.
Ik zal de pc wel eens aan iemand verkopen die een zware pc zoekt.
Bedankt voor alle reacties.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan