Archief - nexus edge + 2x sata backplane

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foert

Legacy Member
wegens niet doorgaan project en bijhouden van de HP server, te koop, een case ideaal voor als fileserver te gebruiken :

7.JPG


De behuizing is het best samen te vatten als een stille grote behuizing, je heb veel ruimte voor schijven (9x 3.5" intern) , 8x 5,25" stations en in het algemeen is er binnen in de kast ook veel plaats.
meer info hier : http://www.nexustek.nl/NXS-Nexus_EDGE_f ... n_foam.htm

enkele zaken zijn veranderd t.o.v. orginele case :
- binnen- en achterkant zijn mee zwart gespoten
- er zijn wieltjes onder de kast gezet
- 2 van de 3,5" racks zijn 180° gedraaid omdat het zo beter uitkomt met de kabels + er is een stukje rubber tussengeplaatst

Hier en daar wel wat gebruikssporen (denk aan krasjes).
Er zitten ook twee 2x10cm UV CCFL kits in. Verder ontbreekt er ook één 5,25" plaatje, de rest van het toebehoren is er allemaal nog bij.
er zitten fans in, en de zijkanten zijn dus met noise absorption foam bekleed.
de zwarte kap die je over de 5.25" stations ziet op de foto's, is er ondertussen terug afgehaald.

enkel afhaling, het is nogal een kolos.

veel foto's (eigen + van sites) :
Index of /foert/verkoop/nexus

minimumprijs: 55 euro

2. 2x Icybox 5in3 sata backplanes. type Icy Dock MB455SPF-B
203452710.jpg

info van de site zelf : MB455SPF-B_3.5" SATA_INTERNAL MULTI-BAY_ICY DOCK manufacturer Removable enclosure, Screwless hard drive enclosure, SAS SATA Mobile Rack, DVR Surveillance Recording, Video Audio Editing, SATA portable hard drive enclosure
nieuwprijs volgens tweakers nog steeds 125 euro
deze passen niet in mijn coolermaster stacker 830, maar wel in deze nexus case. samen met de 9x 3.5" interne hdd bays kan je dus hierdoor 5+5+9 harde schijven steken !

minimumprijs per stuk : 45 euro

staat ook op tones http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=78206&p=906004#p906004

Foert

Legacy Member
genoteerd.
kan je afhalen?

ik wil gerust verzenden ook, heb genoeg bubbelplastiek liggen en een doos ook, maar ze wegen 1.6Kg/stuk. dus 3.2kg zal bij de post iets duurder uitvallen gok ik ;-)

bij de post is tot 2kg 5,90
tot 10kg is 7,90 euro
als je verzekerde verzending wilt, komt er een euro bij.

Foert

Legacy Member
met verzekering of zonder?
dan ishet 90 + 7.9 euro of 90 + 8.9 eur (verzekerd)

dan is het voor mij OK, pm dan maar voor afhandeling

scud

Legacy Member
gewoon ff free upje, maar kiala kost je pak minder en het is ook zowat verzekerd dan aangezien je het kan track/tracen.
anyway juist ter info :)

Moonshine

Legacy Member
Die Nexus edge, waar zijn de krasjes ?
vallen ze hard op ? Is de Front nog mooi in orde ?

Mvg,

Foert

Legacy Member
@gryptic: de backplanes zijn al verkocht. die deal was al rond met djwesley. je kan nog wel bieden op de nexus case.

@moonshine: front is nog mooi in orde. geen krassen daar.
ik heb gisteren de bovenkant wat gekuist, daar waren precies wat lijmresten.
krasjes op de zijpanelen. ik weet niet of je het allemaal goed kan zien op de foto's? zijn wel duidelijk genoeg denk ik. Index of /foert/verkoop/nexus

Foert

Legacy Member
sorry verzending zie ik niet zitten.
ik werk wel in zwijnaarde dus kunnen wel ergens afspreken dan..

55 genoteerd

Foert

Legacy Member
zoals beloofd, gisteravond is er afgesloten voor de nexus. winnaar gryptic.

ik stuur pm voor afhandeling.

deze thread mag dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan