j1991
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik zou graag mijn laptop verkopen.
Het is een MSI VR630, aangekocht 8/9/2009 bij tones.
16" 16:9 widescreen scherm, 1366x768
Processor: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-62
Ram: 4 GB
Videokaart: NVIDIA Geforce 9100M G
HD: 320 GB
Webcam, dvd schrijver, geheugenkaartlezer
3 usb, firewire, vga, wifi, gigabit ethernet..
Windows vista home premium. Staat nu windows 7 64 bit op om de werking te kunnen tonen. Werkt hier dus ook perfect op.
Is net binnen geweest in garantie wegens warmte problemen. Dit is nu opgelost en heeft dus nog garantie tot 8/9/2011.
In zeer goede staat, amper gebruikssporen. Batterij is nooit fameus geweest, gaat nu nog zo'n 30 minuten mee.
foto's: 1, 2, 3.
Komt waarschijnlijk nog op andere fora, 2dehands, ik zal het dan weten te zeggen. Ook in vriendenkring aangeboden.
Liefst afhaling in Mechelen. Richtprijs weet ik niet echt, iets van een 200 minimum?
Mvg,
J1991
Ik zou graag mijn laptop verkopen.
Het is een MSI VR630, aangekocht 8/9/2009 bij tones.
16" 16:9 widescreen scherm, 1366x768
Processor: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-62
Ram: 4 GB
Videokaart: NVIDIA Geforce 9100M G
HD: 320 GB
Webcam, dvd schrijver, geheugenkaartlezer
3 usb, firewire, vga, wifi, gigabit ethernet..
Windows vista home premium. Staat nu windows 7 64 bit op om de werking te kunnen tonen. Werkt hier dus ook perfect op.
Is net binnen geweest in garantie wegens warmte problemen. Dit is nu opgelost en heeft dus nog garantie tot 8/9/2011.
In zeer goede staat, amper gebruikssporen. Batterij is nooit fameus geweest, gaat nu nog zo'n 30 minuten mee.
foto's: 1, 2, 3.
Komt waarschijnlijk nog op andere fora, 2dehands, ik zal het dan weten te zeggen. Ook in vriendenkring aangeboden.
Liefst afhaling in Mechelen. Richtprijs weet ik niet echt, iets van een 200 minimum?
Mvg,
J1991

)