Archief - Msi r9 280X 3gb gddr5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Third3leg

Legacy Member
Beste


Graag zet ik mijn 280x msi te koop, weg wegens aankoop upgrade.
De kaart is aangekocht op 02/06/2015 bij 4Launch.nl factuur nog aanwezig, er staan ook andere stukken op.


Werkt Perfect!


Zit in de originele doos met driver cd, Crossfire brug, DVI to VGA converter, 6 naar 8 pin converter, dubblel molex naar 6 pin converter en natuurlijk de handleiding.


Volledige specs in onderstaande link:

MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB - Prijzen - Tweakers


Minimum prijs 90 Euro
Meeneem prijs 130 Euro


Verzending mogelijk op de kosten van de koper via bpost.
Afhaling mogelijk te Nazareth-Eke


Ik heb niet echt een computer om hem op te laten testen maar hij werkt echt nog perfect.


Bod word automatisch aanvaard 24 uur na de eerste bieding.

DAVID@2

Legacy Member
Slikkah zei:
130 meeneem hier. Pm maar :)

Kan je niet eentje laten passeren zou ze ook graag hebben maar ben altijd te laat
emoji24.png

Zymp

Legacy Member
Haha, heb de minprijs ook willen bieden maar wist dat het toch nutteloos was als Slikkah op de loer ligt :p

Hungry®

Legacy Member
ach...ik heb op mijn 220 deals een 3 tal verkloot geweets. Hij zal dat ook wel overkomen zekerst? ;-)

Zymp

Legacy Member
Goh ja, 'kloten' :p Eerlijk is eerlijk, jammer voor de rest dat hij dat zo veel nodig heeft. :D
Snipers is veel erger imo :D

DAVID@2

Legacy Member
Hij is gewoon te snel voor dit forum of ik ben te traag
emoji1.png

Slikkah

Legacy Member
lol :D
Ik laat regelmatig dingen passeren ook hoor, ik kan regelmatig wel eens wat gebruiken of zie ik een koopje en kan het dan gewoonlijk moeilijk laten om toch te bieden ;)
Moogt gerust weten dat ik hier ook al met vele dingen pech heb gehad hoor, dingen die na 2 maanden niet werken, of SSD / HDD in vertrouwen kopen en achteraf merken dat er toch een pak foutjes opstaan, je zal me nu ook niet meer zo snel zien bieden op ongeteste hdd's tenzij een leuke koop in een systeem, er zijn velen die hier ook hun rommel soms droppen , vooral AMD kaartjes waar lekker mee gemined is geweest ( ook al zeggen ze van niet ) of fans die lawaai maken dat ze vergeten te melden :P
Anyway, kheb nu ook wel een snelle phone hoor haha, alsik me eens verveel of in de bureau zit, staat 9 Lives regelmatig wel open, en ik ben zeker de enige snoeper hier niet :D
Als iemand in problemen zit met een VGA kaartje en wil uograden dan wil ik deze wel overlaten hoor, ben daar gene ambetante in, doe dat wel vaker.

Third3leg

Legacy Member
Beste

ik kan u verzeker dat er geen raar dingen met uitgestoken zijn, ook maakt hij geen lawaai en draait hij meeste recente games nog op Medium/high met deftige frames.
Speelde ark survival, raindbow six siege met dit kaartje maar met mijn mooi eindejaars premie toch gekozen om te upgraden, ook ben ik zelf opzoek naar een 1440p monitor. :)

Het is al een tijd geleden dat ik nog op 9lives heb gezeten maar na dat de site gehacked is geweest heb ik het een tijd laten links liggen en heb dus een nieuwe account gemaakt.

Alvast vriendelijk bedankt voor alle reacties.

Ik stuur een pm naar slikkah

Third3leg

Legacy Member
Dag slikkah

Ik heb je ge pm'd gisteren avond, kijk je even in je inbox?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan