iFr34k
Legacy Member
Ik verkoop mijn R7970 grafische kaart. Deze heeft altijd in dezelfde computer gezeten en nooit overclockt geweest. In goede staat en de doos is ook aanwezig. De factuur heb ik niet meer maar is in de tijd aangekocht geweest bij Tones. Goede kaart voor een beginnende setup. Kan de laatste games op medium of high draaien. Enige minpunt is dat je de kaart wel hoort draaien.
Minimumprijs is 75 euro excl
Meeneem is 100 euro excl
Kan afgehaald worden regio Nevele (Gent) of verstuurd worden met een meerprijs.
Linkje naar specs: MSI R7970-2PMD3GD5/OC - Specificaties - Tweakers
Minimumprijs is 75 euro excl
Meeneem is 100 euro excl
Kan afgehaald worden regio Nevele (Gent) of verstuurd worden met een meerprijs.
Linkje naar specs: MSI R7970-2PMD3GD5/OC - Specificaties - Tweakers
