Archief - MSI R6870 Twin Frozr II/OC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wes82

Legacy Member
Bij deze bied ik mijn 2de en ook laatste MSI R6870 Twin Frozr II/OC kaartje te koop aan. Dit kaartje draait in mijn evga 680i systeem (socket 775). De kaart gaat de deur uit wegens overstap naar een 6970 GPU.

De vorige kaart is voor 150 euro verkocht via 2dehands.be. Omdat we nu toch al anderhalve maand verder zijn mag deze kaart voor minder weg.
Minimum: 120 euro. Voor 130 euro mag de kaart dadelijk de deur uit (meeneemprijs). Deze prijzen zijn exclusief verzendkosten. ENKEL BIEDINGEN EXCLUSIEF VERZENDKOSTEN TOEGESTAAN.

Bon: Aanwezig op datum van 05-04-2011. Oorspronkelijk prijs was 213 euro.
Originele verpakking en toebehoren: Aanwezig.

Je kan de kaart komen afhalen en werkzaam zien (deze methode geniet ook mijn voorkeur). Opsturen behoort ook tot de opties (prijs van het opsturen en risico's zijn ook voor de eventuele koper). Mocht je te ver wonen en wil je toch de kaart werkzaam zien alvorens deze over te kopen, dan wil ik gerust via webcam dit even tonen.

Specificaties: MSI Global ? Graphics Card - R6870 Twin Frozr II/OC

De kaart staat ook te koop op 2dehands.be

FOTO 1
FOTO 2
FOTO 3
FOTO 4

Nuttige info: De kaart is voorzien van een twin frozr II koeler en deze kaart heeft ook een unlocked voltage. De kaart is m.a.w. super stil en koel zowel bij idle en under full load (30°C idle en 80°C bij de burn-in test van kombuster = één van de zwaarste testen voor de grafische kaarten momenteel beschikbaar). Core: 920 mhz - memory 1050 mhz.

De biedingen eindigen als de meeneemprijs geboden is of 24 uur na het laatste bod als de minimumprijs geboden is.

Iphigeneia

Legacy Member
Bodje 110 euro afgehaald.

(Ik weet onder min, maar dezelfde chip kost nieuw nog 135 euro, niet de twin frozr I know, maar voor mij persoonlijk maakt de aftermarket cooler niet al te veel uit).

wes82

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Bodje 110 euro afgehaald.

Je bod is genoteerd.

Ik sluit af op dinsdag 02-08-2011 om 20:00. Mocht er dan nog een sniperbod verschijnen, dan wordt het tijdstip van afsluiten verlengd met 24 uur. Mocht het minimum (120 euro) bereikt worden (zoals te lezen is in bovenstaande advertentie) dan sluit ik 24 uur later af nadat het minimumbod geplaatst is. Bij het bieden van de meeneemprijs (130 euro) is de kaart dadelijk verkocht.

Belangrijk: Bij elk laatste bod wordt er altijd een verlenging van 24 uur toegevoegd aan het tijdstip van afsluiting behalve als de meeneemprijs is geboden.

wes82

Legacy Member
alilsneaky zei:
Haha goeie anti sniper maatregel:p

Bedankt. Ik probeer iedereen de kans te geven om een eventueel tegenbod te plaatsen.

Iphigeneia zei:
Bodje 110 euro afgehaald. (Ik weet onder min, maar dezelfde chip kost nieuw nog 135 euro, niet de twin frozr I know, maar voor mij persoonlijk maakt de aftermarket cooler niet al te veel uit).

Ik heb juist even op tweakers.net en hardware.info gekeken naar de recente prijzen en ik zie nergens een prijs van 135 euro staan voor een nieuwe 6870 en zeker niet in de Belgische webshops (laagste prijs Belgische shop = 157 euro).

Zelfs op alternate.be (bekend om zijn lage prijzen) staat de goedkoopste 6870 te koop voor 159.90 euro.

Kan je me de link even geven waar je een 6870 voor 135 euro hebt zien staan?

Iphigeneia

Legacy Member
wes82 zei:
Je bod is genoteerd.

Ik sluit af op dinsdag 02-08-2011 om 20:00. Mocht er dan nog een sniperbod verschijnen, dan wordt het tijdstip van afsluiten verlengd met 24 uur. Mocht het minimum (120 euro) bereikt worden (zoals te lezen is in bovenstaande advertentie) dan sluit ik 24 uur later af nadat het minimumbod geplaatst is. Bij het bieden van de meeneemprijs (130 euro) is de kaart dadelijk verkocht.

Belangrijk: Bij elk laatste bod wordt er altijd een verlenging van 24 uur toegevoegd aan het tijdstip van afsluiting behalve als de meeneemprijs is geboden.

wes82 zei:
Bedankt. Ik probeer iedereen de kans te geven om een eventueel tegenbod te plaatsen.

Ik heb juist even op tweakers.net en hardware.info gekeken naar de recente prijzen en ik zie nergens een prijs van 135 euro staan voor een nieuwe 6870 en zeker niet in de Belgische webshops (laagste prijs Belgische shop = 157 euro).

Zelfs op alternate.be (bekend om zijn lage prijzen) staat de goedkoopste 6870 te koop voor 159.90 euro.

Kan je me de link even geven waar je een 6870 voor 135 euro hebt zien staan?



Beste,

sorry was 139 ;)

Sapphire HD 6870 Vapor-X Edition prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

wes82

Legacy Member
Iphigeneia zei:

Klik eens even verder naar de Nederlandse webshop zelf en dan zie je dat de goedkoopste prijs voor de kaart die nog leverbaar is 141,99 euro bedraagt. Nu deze 7 euro maakt het verschil ook niet, maar deze Sapphire HD 6870 Vapor-X Edition is wel een model dat geen ondersteunig biedt aan voltage control. Dit is m.a.w. geen reference PCB. Hier zijn dus onderdelen weggelaten om kosten te besparen.

Maar in ieder geval hebben we al eerder in het verleden zaken met elkaar gedaan (waar ik zeer tevreden van was) dus uw bod blijft gewoon staan.

Info i.v.m. voltage control voor 6870 vapor-x is hier te vinden:

Sapphire HD6870 Vapor-X Review » Page 4 - Testing: Setup & Overclocking - Overclockers Club

Iphigeneia

Legacy Member
Goed, daarom dat ik het al zei dat het onder min was, het was uw recht om te weigeren. Maar we hebben nog 4 dagen voor ons voor iemand die over kan bieden :).

Mvg,

Tokkes

Legacy Member
wegens plotse uitval van mijn huidige videokaart bied ik de meeneemprijs (130 EUR) als ik de kaart vandaag nog zou kunnen komen afhalen.

wes82

Legacy Member
Geen probleem. Je kan ze vandaag nog komen afhalen. Ik heb je een PM verstuurd met mijn gegevens.

wes82

Legacy Member
Tokkes is net de videokaart komen afhalen. Hij heeft het kaartje een half uur in werking gezien in combinatie met verschillende games met alle settings op full quality (bfbc2, ut3, race driver grid) en een testje met het programma kombuster (burn-in test). Hij was zeer te spreken over de stabiliteit en gerenderde frames die de kaart leverde.

Dus bij deze mag op dit topic een slotje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan