Archief - MSI GX702 met defect

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TIIMM

Legacy Member
Ioo

Hierbij te koop :

Msi Gx702
High reso scherm : xxxx * 1050
320 gb
4gb ram
8600mgt
T8100 proc
Win 7 Home Premium Original

Nadeel:
Laadpin zit wat los
Waar scharnier aan scherm vastzit, is gescheurd..

Volgens men pc winkel kan dit alles voor 80 euro vermaakt worden :)

Startbod : 220€

Che Guevara

Legacy Member
kan je mij aub de naam van die winkel meedelen
winkel die dergelijk scharnierprobleem en laadpinprobleem hersteld voor 80 euro is een een winkel om te onthouden

wanneer aangekocht ?
origineel factuur nog van

interesse indien er lager mag geboden worden , 220 euro startbod zou eerder zijn voor eentje in goede staat zonder problemen

successor

Legacy Member
TIIMM zei:
Winkel is VIPC Computers Webdesign Hardware Multimedia Koenraad Rosseel Vlamertinge Ieper Poperinge West-Vlaanderen

Aangekocht 2 jaar geleden, factuur zallek opvragen ;)

Mag lager geboden worden ja :) VOor 80 euro is die vermaakt, dus voor 300 hebje laptop die nog met alles goed meekan!


En vergeten te zeggen : BATTERIJ IS DEFECT!

Zit ook een nieuwe lader bij (DLH, met verschillende koppelingsstukjes) Heeft me 2 maand geleden 55 euro gekost...

Voor die laadpin zie ik geen enkel probleem. Het vervangen van de topcase + scharnieren zal echter in onderdelen alleen al 50 euro kosten.

Wat jouw PC-winkel voorstelt lijkt me niet realistisch.

Che Guevara

Legacy Member
kapotte casing
aansluiting kapot
universele lader blijkbaar (kan levensduur laptop serieus verminderen
geen batterij

door deze mankementen startbodje van 50 euro


zou hem ook eens op prijsschatting zetten zodat je een idee krijgt van werkelijke waarde

TIIMM

Legacy Member
Pc winkel wou er nog 150€ voor geven, dus voor minder gaat deze zeker niet weg..

Che Guevara

Legacy Member
Doen zou ik zeggen dan want denk niet dat je dat hier gaat krijgen

hey69

Legacy Member
verkopen voor 150 aan winkel . das ook geen 300 waard zene anders

reavermaster

Legacy Member
150e is toch vrij veel wat ge er hier wilt hebben, vergeet niet garantie is er niet meer op en toch ook wel wat schade/mankementen. Mensen willen geen laptops meer waar veel krassen, brokken af/aan zijn, ze kopen dan liever ne nieuwe trust me :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan