Archief - MSI GTX980Ti 6G + Accelero cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lapino

Legacy Member
In absoluut perfecte staat, en dankzij de Accelero cooler superstil en zéér koel
Gekocht 03/07/2015 bij Tones, dus nog RUIM in garantie

Vaste prijs voor set : 650 euro (excl verzending)
(nieuwprijs graka alleen bij Tones = 750)

Reden verkoop : ga naar SLI setup met GTX980Ti en de Accelero Cooler is daarvoor te groot. Heb mooie prijs gekregen voor EVGA kaarten dus ga vermoedelijk daarvoor gaan (ook omdat daar custom waterblocks voor bestaan). Zet het er hier maar bij ter info.

staat ook op shrimp en in vriendenkring te koop


op dit moment niet langer te koop, wegens leverproblemen vervanging

EilandGlorie

Legacy Member
Waarom ging je voorkeur naar een andere cooler op deze kaart? Is het nog mogelijk de originele er terug op te zetten, ook in verband met garantie? Verkoop mogelijk zonder die Accelero cooler? Eventueel een foto?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lapino

Legacy Member
Omdat ik altijd zoek naar ultieme stilte icm lage temps. Originele cooler kan er terug op, geen garantie issues. Enkel verkoop incl de accelero. Zit nu in case, indien foto echt nodig kan dat maar weinig aan te zien.

EilandGlorie

Legacy Member
hoeveel dikker maakt die cooler het geheel? Welke type is het precies, kan je ipv een foto daar een link van posten? Ik zou hem willen in een mini itx game systeem gebruiken.

lapino

Legacy Member
EilandGlorie zei:
hoeveel dikker maakt die cooler het geheel? Welke type is het precies, kan je ipv een foto daar een link van posten? Ik zou hem willen in een mini itx game systeem gebruiken.

Behoorlijk wat dikker en (vooral) langer. De cooler is de Arctic Accelero Xtreme IV. Zal misschien tegen mijn eigen 'business' spreken nu, maar in een mini itx kast vrees ik dat dit echt te groot zal zijn.
@vdb92: als je iets over deze verkoop te zeggen hebt, mag je dat gerust in deze thread doen hoor

EilandGlorie

Legacy Member
Ik heb even online gekeken en inderdaad onmogelijk met die extra cooler, nogal duidelijk :) (spijtig genoeg)
Uiterlijk is het helemaal niet mijn ding, maar veel lawaai ook niet, helaas voorlopig mini-itx hier en dus geen optie voor mij. Veel succes met de verkoop verder!
Ik heb al een bericht terug gestuurd naar vdb92, dus hij zal wellicht geen bericht meer plaatsen hier in je topic.

EvilSwordfish

Legacy Member
Is dat die Hybrid dan? Of heb je de cooler er zelf op geplaatst?

Plaats zou normaal geen probleem mogen zijn in mijn kast maar toch.

Triple0

Legacy Member
temperaturen onder load en draaien de fans op 0 rpm zonder load?

lapino

Legacy Member
Temps onder load (met deftige airflow in case) rond 65°C, zonder load draaien de fans niet op 0rpm maar dan draaien ze ZO traag dat ze onhoorbaar zijn. Zelfs onder load zijn mijn casefans (en die zijn al stil) luider.

Anoniem11

Legacy Member
ruilen tegen xboxone en ps4 beide met games erbij?
beide dozen zo goed als nieuw,alle foam erbij-boekjes ect...
consoles in nieuw staat,geen krassen of gebruikers sporen.
ook nog in garantie bewijs ,aangekocht gamemania.

Anoniem11

Legacy Member
600e geboden.
kan ik dit vandaag nog ophalen als dat past voor u?
morgen moet ik weg in de namiddag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan