Archief - MSI GTX 560Ti twinfrozer 2 1gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rambo007

Legacy Member
Wou sli setup van maken maar zie er nu vanaf
Ik wil ook wel ruilen tegen een 6950 2gb
Heb een 460 gtx doos erbij met connector mini hdmi naar hdmi
Min prijs 30euro meeneem 35 euro
Staat ook op kapaza etc..

Zymp

Legacy Member
Ik kan eventueel wel ruilen tegen een 6950, mits opleg langs uw kant. Die worden hier nog voor 55-60 euro verkocht :)
Voor uw kaart + 20 euro opleg?

(ik ga er natuurlijk wel van uit dat die ook in goede, werkende staat is)

Rambo007

Legacy Member
Zymp zei:
Ik kan eventueel wel ruilen tegen een 6950, mits opleg langs uw kant. Die worden hier nog voor 55-60 euro verkocht :)
Voor uw kaart + 20 euro opleg?

(ik ga er natuurlijk wel van uit dat die ook in goede, werkende staat is)
Voor +15 euro exc. opleg wil ik wel deal maken
Heb nog gisteren gedraaid de gtx 560 met furmark en had 1fps meer dan mijn 6950 xd maar will crossfire maken
Ik kan met bpost versturen kost 5 euro

Zymp

Legacy Member
Sorry, maar dat vind ik nogal stom. Dan kan ik beter de uwe kopen voor 35 euro en de mijne voor 55-60 proberen te verkopen he :p

Rambo007

Legacy Member
Dan toch niet als u zegt mijne kost 60 euro niet iedereen hoeft daar eens mee te zien
Edit:en de waarde voor een 6950 is voor mij 50 euro en meeste mensen hier zullen wel eens zijn met dat dus +15 opleg was fair maar om het gelijk stom te maken dan zoekt u maar een ander

Zymp

Legacy Member
Was niet aanvallend bedoeld hoor. Ik bedoel maar dat ik voor die vijf euro dat je er nog af wilt, het evengoed anders kan regelen voor die 5 euro meer (nu niet dat 5 euro zo'n ramp is, maar toch :D)

Bourgi

Legacy Member
Rambo007 zei:
Wou sli setup van maken maar zie er nu vanaf
Ik wil ook wel ruilen tegen een 6950 2gb
Heb een 460 gtx doos erbij met connector mini hdmi naar hdmi
Min prijs 30euro meeneem 35 euro
Staat ook op kapaza etc..
35 euro inc als je snel kan verzenden of leveren in gent


Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Bourgi

Legacy Member
Bod ingetrokken. Mijn excuses. Ging deze gebruiken om een dell office pc te upgraden, maar dat mobo heeft niet eens een pci express slot.... sigh.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Rambo007

Legacy Member
Bourgi zei:
Bod ingetrokken. Mijn excuses. Ging deze gebruiken om een dell office pc te upgraden, maar dat mobo heeft niet eens een pci express slot.... sigh.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geen probleem
Kaart heb ik gereserveerd voor iemand op kapaza
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan