Archief - MSI EX 600 - mogelijk defecte batterij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrMorePhun

Legacy Member
Verkoop deze wegens overschakeling mac

Betreft MSI EX 600 met mogelijks defecte batterij (99 euro voor nieuwe ongeveer)
Intel T2390 processor
4 GB DDR 2 geheugen (standaard 2GB)
Geforce 8400 m grafische kaart
wifi b/g/n
160 GB HD
15,4 inch widescreen

Heeft mogelijks beschadigde batterij, laadt niet altijd op zoals moet, doch met voedingskabel op lichtnet werkt hij prima. Eventueel nieuwe batterij kan je vinden voor ongeveer 99 euro.

Enkel afhaling regio Zoersel

Minimumprijs en meeneemprijs 200 euro

MinM

Legacy Member
mja gl met verkoop is echt verouderde hardware ... + het feit dat de batterij helemaal kapot is wat uiteindelijk een key factor is van een notebook

MinM

Legacy Member
MrMorePhun zei:
lol kzal em verniet weggeven......nee sorry

Wat is dat hier toch met die overpriced notebooks ... Volg de markt mensen.
dagelijks tweakers en hardware.info consulteren. Ik kan begrijpen dat je het maximum wilt halen uit uw verkoop maar beetje realistisch blijven he.

Batterij defect => je koopt een notebook voor zijn mobiliteit wat bij jouw verloren gaat. Je bent al bijna verplicht een batterij aan te schaffen die volgens jouw 99€ kost. Dit maakt het 300€ voor een toestel waar geen garantie meer op is, hopeloos verouderd en op de kop toe ga naar makro en je hebt voor 100€ meer een hedendaags toestel want ze gooien notebooks naar je kop momenteel.
De notebook markt is volledig kapot gegaan door de bloeiende verkoop van tablets en netbooks. Fabrikanten krijgen hun notebooks bijna niet meer aan de man.

WELKOM IN DE WERELD VAN HARDWARE.

hardware verouderd => Uw hardware loopt op cpu gebied 2 generatie's achter, op GPU gebied loop je zelf 4 generatie's achter(9000, 200 , 400 en nu de 500 reeks in nvidia, al wil ik soepel zijn op de 9000 en 200 reeks want deze zijn rebrands van de 8000)

mijn bod blijft gelden voor u, krijg je hem niet verkocht en wil je hem dan toch uiteindelijk verkopen contacteer mij. bij deze free up

MrMorePhun

Legacy Member
Beste, ik denk dat ik nog steeds kan vragen wat ik wil vragen qua verkoopprijs cfr regels van het forum......Daar hoef ik heus geen litanie voor....

MinM

Legacy Member
MrMorePhun zei:
Beste, ik denk dat ik nog steeds kan vragen wat ik wil vragen qua verkoopprijs cfr regels van het forum......Daar hoef ik heus geen litanie voor....

daar heb je 100% gelijk in. Spreek ik ook niet tegen. Maar zoals op het laatste vermeld moeste hem niet kwijt geraken en besliste dan uiteindelijk da ge er toch vanaf wilt contacteer mij.

MrMorePhun

Legacy Member
Allee kzal er nog een beetje afdoen...

Minimumprijs en meeneemprijs 175 euro

kiss1

Legacy Member
150€ excl. verzending via kiala indien je toch moest bereid zijn om te verzenden (kan maar proberen;))

MrMorePhun

Legacy Member
Doe er nog 25 euro bij excl verzneding en tis ok voor mij. Let wel ik ben nooit scheutig geweest om hardware te verzenden...Dit is dan ook op risico van de koper uiteraard...

Fervet opus

Legacy Member
Ik heb daar nog een werkende batterij voor liggen moest er iemand interesse hebben... Die gaat toch nog wel een 2,5U mee ofzo. Die komt uit een ex623 maar volgens replacedirect zou dat compatibel moeten zijn.

MinM

Legacy Member
ik kan u donderdag laten weten of ik meer kan bieden. IK heb opdracht gekregen om een notebook aan te schaffen voor iemand. Dus als jij kunt wachten tot donderdag?

Heb er 2 nodig en 1 heb ik al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan