jiggyland
Legacy Member
Binnengegaan bij Azerty wegens defect en een nieuw bord ontvangen ondertussen. Gaat weg wegens aankoop van nieuw moederbord. Dit bord is nog nooit gebruikt en nog in gesloten verpakking.
Klik hier voor de webpagina over het MoBo
Kost nieuw zijnde bij AZERTY nog 100€
Meeneem: 60 excl.
Klik hier voor de webpagina over het MoBo
Kost nieuw zijnde bij AZERTY nog 100€
Meeneem: 60 excl.
