D!NKSK3N
Legacy Member
Bij deze stel ik een 465GTX tekoop.
Deze is splinternieuw, komt terug uit RMA. (Garantie)
Tekoop omdat ik al een andere kaart ter vervanging heb.
Kan opgehaald worden tegen begin volgende week.
Aangekocht in Codima te gent voor 240euro ongeveer een 7-tal maanden terug.
Eindtijd: Wanneer ze verkocht zijn.
Bieden kan vanaf 110 euro excl.
Meeneemprijs 140 euro excl.
Ophaling heeft de voorkeur.
Wanneer niet voldaan aan de naar mij gepaste prijs kan ik ten alle tijden van deze verkoop afstappen.
Deze is splinternieuw, komt terug uit RMA. (Garantie)
Tekoop omdat ik al een andere kaart ter vervanging heb.
Kan opgehaald worden tegen begin volgende week.
Aangekocht in Codima te gent voor 240euro ongeveer een 7-tal maanden terug.
Eindtijd: Wanneer ze verkocht zijn.
Bieden kan vanaf 110 euro excl.
Meeneemprijs 140 euro excl.
Ophaling heeft de voorkeur.
Wanneer niet voldaan aan de naar mij gepaste prijs kan ik ten alle tijden van deze verkoop afstappen.

