Archief - Medium/high gaming pc 550€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shorty82

Legacy Member
Hierbij bied ik mijn lan-gaming pc aan omdat ik aan een itx build ga beginnen die wat gemakkelijker is om mee te nemen.

De pc kan getest worden maar komt zonder besturingsysteem omdat deze mee verhuist naar mijn nieuwe pc (nog gewacht met upgraden naar w10 daarom). Momenteel staat er nog windows 8.1op en een deel games omdat ik de pc tot hij verkocht is nog gebruik.

Ik heb nog de dozen en toebehoren van het moederbord en de gpu, van de case enkel nog de toebehoren en van de fan controller nog de thermische sensors die ik niet aangesloten heb.

Graag had ik er nog 550€ voor gehad, ik sta open voor een degelijk bod.
Graag enkel afhalen regio knokke-heist.
De pc staat ook te koop op 2dehands.be

Specs:
Mobo asrock b75m (socket 1155)

Cpu intel i3-3240 boxed

Ram 8gb ddr3 (2x4gb)

Gpu sapphire r9 280x dual-x

Psu corsair cx750

Harde schijf wd blue 1tb 7200rpm

Case corsair obsidian 350D windowed

Fan controller lamptron FC6

3xcooler master sickleflow 120mm red led

Rambo007

Legacy Member
Sorry maar 550 euro zal er niet in zitten voor dit systeem
Voor mijn i7 setup kreeg ik al niet meer dan 500 euro
Reel prijs is 300/350 euro

AzzKickr

Legacy Member
En ik zou dit nu ook niet meteen medium/high noemen. Eerder (very) low.

Kolores

Legacy Member
i3-3240 is een dual-core = low end.
R9 280X is niet low-end.

Shorty82

Legacy Member
De pc speelt gtaV en de nieuwe assasins creed op medium/high instellingen 1080p, alleen ark draait op low maar ook op mijn i5-4670k met r9 290.
Daarom medium/high end gaming pc.
Ik heb nergens gezet dat het een snelle workstation of gamestream pc was.
300-350€ zoals hierboven vermeld vind ik toch aan de lage kant.

lestef

Legacy Member
Eigenlijk is alles gewoon low-end behalve de grafische kaart die is mid-end.
Het enige dat uw pc rond de 300/340 hou is de grafische kaart .
Probeer anders tweedehands of kapaza. Daar kennen ze niet altijd de waarde van die spullen.

Mobo asrock b75m (socket 1155) : 40
Cpu intel i3-3240 boxed : 40
Ram 8gb ddr3 (2x4gb) : Valt te zien dewelke : 40
Gpu sapphire r9 280x dual-x : 150
Psu corsair cx750 : 50
Harde schijf wd blue 1tb 7200rpm : 30
Case corsair obsidian 350D windowed : 45

Dit zijn ongeveer de prijzen die je hier gaat krijgen.



Succes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan