Archief - MEDION AKOYA MULTIMEDIA PC P4340 + scherm + boksen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joerisan

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn zeer krachtige medion PC. Ik verkoop hem
wegens plaatsgebrek en aankoop laptop.
Ik heb deze aangekocht op 18/03/2009, aankoopprijs was 600€.
Specificaties:

- Intel® Core™2 Duo-processor E7400
- NVIDIA® GeForce GT 140
- 4 GB (4096 MB) werkgeheugen DDR2SDRAM MHz 64-bits
- Grote 1 TB (1000 GB) vaste schijf

Voor meer specificaties surf naar deze URL:

MEDION® AKOYA® P4340 D

De PC werd geleverd met een Windows Vista installatie, maar ik
zet er een volledige clean en legitieme installatie van Windows 7
Ultimate op, zo is de PC zo goed als nieuw en kant en klaar voor
gebruik.
Bij in de prijs krijg je ook het scherm, Packard Bell Viseo 190W,
het is een 19" WideScreen LCD scherm. Aankoopprijs was 160€.
Als extra krijg je er mijn Trus boksen bij.
De totale aankoopprijs zal rond de 850 euro geweest zijn.
Voor meer informatie kan je me altijd mailen.

MVG

Joeri

Sjoepap

Legacy Member
-welke voeding steekt daar in?
-welke Trus boksen zijn dat juist?
-muis en toetsenbord meegeleverd?
-wordt bij aankoop ook de legitieme key + aankoopbewijs van Windows 7 Ultimate meegeleverd?

en opgelet, een E7400, GT140 setup is niet 'zeer krachtig'. Eerder budget, non game pc.

wat is je minprijs zonder scherm (rekeninghoudende dat krachtigere S775 setups hier voor <200&#8364; de deur uitgaan)

joerisan

Legacy Member
Voeding weet ik niet. Trust boksen bedoel ik... Model moet ik ook eens nakijken.
Muis en toetsenbord van Medion kan je erbij krijgen ja.
Voor alles samen zou ik graag 350&#8364; hebben. Alles erbij dan... Wil niet apart verkopen.

Sjoepap

Legacy Member
voeding kan je aflezen. Gewoon zien wat er op de sticker staat

wordt bij aankoop ook de legitieme key + aankoopbewijs van Windows 7 Ultimate meegeleverd?

joerisan

Legacy Member
Computer is van men zus dus kan er niet direct bij. Het is in ieder geval nog de standaardvoeding dat er in zit. legitieme key + aankoopbewijs van Windows 7 Ultimate kan ik niet bezorgen. Het word er wel degelijk op geïnstalleerd en zal legitiem zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan