Archief - Medion 97500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ghosterror

Legacy Member
LAPTOP MEDION 95700
altijd gediend als bureau 'computer' voor mijn dochter

80 GBharde schijf (5400 TPM)
Intel® Pentium® M 740-processor (1,73GHz, 2MB L2-cache, FSB 533) met Intel® 915PM-chipset
werkgeheugen: 1,5GBDDRII
CD-/DVD-brander
15,4" hoogglans TFT WXGA breedbeeldscherm (1280x800 pixels)
grafische kaart ATI® Mobility™ Radeon™ X700 XL PCI-Express technologie met 128MB DDR RAM
Bluetooth™
8-kanaals High Definition audio-uitgang (analoog + S/P-DIF)
Intel® Pro/Wireless 2200
IEEE 802.11b/g WLAN 54MBit/s
2 geïntegreerde luidsprekers
7 in 2 multikaartlezer
netwerkcontroller 10/100 MBit/s.
56K/V.90 modem incl. aansluitkabel
LED-toetsverlichting
Aansluitingen:
1x PCMCIA type II, 1x PCI Express Card/54, 4x USB 2.0, 1x DVI (VGA),
1x Line Out of S/P-DIF optisch,
1x Line In of luidspreker achter,
1x microfoon of midden/subwoofer
(De beschikbaarheid van deze aansluitingen is in te stellen via de software.), 1 x surround achter,
1x hoofdtelefoon, 1x digitaal Out Cinch, 1x infrarood,
1x modem (RJ11),
1x LAN (RJ45),
1x FireWire IEEE 1394, 1x TV out

met draagtas

Batterij is wel niet zo goed niet meer (klein uurtje)
Wel in zeer goede staat.

Prijs : zacht ;) (meeneem 100€)

ghosterror

Legacy Member
wat dacht jij dan dat het waard is... daarom had ik er een ? bijgezet.

Veriac

Legacy Member
ghosterror zei:
wat dacht jij dan dat het waard is... daarom had ik er een ? bijgezet.

45 wil ik er nog voor geven, indien je kan leveren vandaag nog afgehandeld (antwerpen)
ik kan btw niks van foto's vinden op internet met het type nummer dat u geeft, dus heb me gebasseerd op de specificaties. heeft de laptop een camera/micro?

ghosterror

Legacy Member
geen webcam, mic wel. En 45€ en nog moeten leveren dat is iets de kort door de bocht willen gaan. Zal het maar hier openlaten staan en zien wat eventueel andere bieden. In ieder geval bedankt voor de intresse.

Veriac

Legacy Member
ghosterror zei:
geen webcam, mic wel. En 45€ en nog moeten leveren dat is iets de kort door de bocht willen gaan. Zal het maar hier openlaten staan en zien wat eventueel andere bieden. In ieder geval bedankt voor de intresse.

Succes

wes82

Legacy Member
Veriac zei:
45 wil ik er nog voor geven, indien je kan leveren vandaag nog afgehandeld (antwerpen)
ik kan btw niks van foto's vinden op internet met het type nummer dat u geeft, dus heb me gebasseerd op de specificaties. heeft de laptop een camera/micro?

Ik zou het type nummer toch nog even nakijken, want veriac heeft gelijk, geen laptop te vinden enkel dit:

"Der absolute Fehlkauf" Testbericht fr Medion MD 95700

Dit zou wel kunnen: LAPTOP MEDION 97500

Veriac

Legacy Member
Hij heeft het ondertussen wss veranderd enkel in de titel naar "97500"

wes82

Legacy Member
Veriac zei:
Hij heeft het ondertussen wss veranderd enkel in de titel naar "97500"

idd. nu zie ik het, laptop is volgens de artikels op het net al gelanceerd in het begin van 2006, dus m.a.w. al een kleine 6 jaar oud.

Veriac

Legacy Member
wes82 zei:
idd. nu zie ik het, laptop is volgens de artikels op het net al gelanceerd in het begin van 2006, dus m.a.w. al een kleine 6 jaar oud.

Inderdaad.

@TS: mijn bod mag je trouwens negeren aangezien ik geen antiquair ben :p

En nu genoeg free ups gehad. ;)

ghosterror

Legacy Member
titel was juist, sorry voor typ foutje in artikel.
En veriac, jou bod was zo wie zo genegeerd!

ghosterror

Legacy Member
sluit deze avond om 20h00 af. Masterboy heeft 'hem' voorlopig.

ghosterror

Legacy Member
20h00 voorbij, proficiat masterboy ;) Stuur me maar een PM voor afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan