Archief - Mediacenter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

verdeye

Legacy Member
Mediacenter, TE KOOP OF TE RUIL! (laptop)

- Antec Fusion V2 430-ATX
- Intel E6850 (3Ghz) - passief gekoeld (Scythe Mugen)
- Asus P5E-VM HDMI + optical/spdif
- D2 2GB 800-444 Ultra K2 GEIL
- Asus 18x DL SA DRW1814BLT R


Indien mogelijk extra keuze hdd's:
4x 1TB, 1x 160GB, 1x 250GB, 1x 500GB

Mag weg voor een mooi bod!
Ophaling mogelijk te Haacht, levering rondom Leuven-Mechelen.

!8r@}{!M

Legacy Member
Mogelijk extras apart te verkopen ?
interesse in 4x 1TB

verdeye

Legacy Member
Jeps, dat is mogelijk.
- 2x WD Caviar Green 1TB
- 2x Samsung F1 1TB

Beide om en bij de 50EUR/st nieuwprijs.
Stel: -30% vd nieuwprijs = 35EUR/st = 140EUR Excl.

jimsken

Legacy Member
100€ voor mediacenter inclusief 500GB HD indien case geen beschadigingen of (grote) krassen vertoont

verdeye

Legacy Member
100EUR vind ik te weinig voor het geheel - bod niet aanvaard
Case heeft geen grote krassen en/of beschadigingen.

Alles samen kost nieuw +500EUR, hardware wordt oud maar 100EUR is ook maar mager :)

verdeye

Legacy Member
Aan hoeveel opleg had je ongeveer gedacht? Kan je het specifieke type van de laptop doorgeven (onderaan de laptop)?

jimsken

Legacy Member
HP Pavilion DV6 3140-EB. Is twee maand oud en dus nog in perfecte staat.

Wordt gebruikt als notebook uiteraard, maar ook als mediacenter / game PC voor m'n Full HD TV.

Ik wil echter liever een 13" notebook zonder al die power, met langere batterijduur (minimum 5 à 6 uur) en een vast mediacenter/ game PC.

Doe maar een correct voorstel en dan komen we ongetwijfeld tot een overeenkomst ;)

verdeye

Legacy Member
Sjoepap zei:
105 euro voor het mediacenter met een 500gb hd

Case alleen al komt op 135EUR nieuw zonder verzending..
Voor dergelijke prijzen gaat het mediacenter niet weg.

ezbee

Legacy Member
Zit de remote er ook nog bij? (RM200 van antec vind ik op google bij dit model)

verdeye

Legacy Member
@ezbee - neen die zit er niet bij - was er ook niet bijgeleverd
@Sjoepap - min 250 ofzo aangezien de hardware/case speelt 1080p af enz

verdeye

Legacy Member
Ook te ruil voor een leuke laptop, mits eventueel wat opleg! (15", goeie batterij, ...)

jimsken

Legacy Member
Ik zal u eens gratis en voor niks uppen EN een prijsschatting doen. Natuurlijk enkel en alleen omdat ik oprechte interesse in uw item heb:

- Antec Fusion V2 430-ATX --> 50€, laatste prijsmelding case dateert van 2007, dus ook PSU is minstens 4 jaar oud. Correct me if I'm wrong.
- Intel E6850 (3Ghz) - passief gekoeld (Scythe Mugen) --> 30€
- Asus P5E-VM HDMI + optical/spdif --> 25€
- D2 2GB 800-444 Ultra K2 GEIL --> 10€
- Asus 18x DL SA DRW1814BLT R --> 10€


Ik denk dat u best uw minimum herziet, indien je er echt van af wil ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan