Zillybe
Legacy Member
Ik verkoop mijn oude MacBook 'early 2008'.
Lion 10.7 (max)
2,4 GHz Core 2 Duo
2 GB RAM
160 GB HD
DVD-brander
Intel X3100 grafische kaart
Is natuurlijk gebruikt, en heeft het bekende kapotte randje onder de rechterpols.
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Batterij gaat nog langer mee dan een kwartier. (maar ik ga het nog eens checken)
Minimum 150
Meeneem 175 euro.
Maar doe gerust een bod.
Ook te ruilen tegen een iPhone of iPad met 3G.
Staat ook elders te koop.
Lion 10.7 (max)
2,4 GHz Core 2 Duo
2 GB RAM
160 GB HD
DVD-brander
Intel X3100 grafische kaart
Is natuurlijk gebruikt, en heeft het bekende kapotte randje onder de rechterpols.
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Batterij gaat nog langer mee dan een kwartier. (maar ik ga het nog eens checken)
Minimum 150
Meeneem 175 euro.
Maar doe gerust een bod.
Ook te ruilen tegen een iPhone of iPad met 3G.
Staat ook elders te koop.