Archief - MacBook Pro (2011) 13" 2.3Ghz i5 4GB RAM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snap

Legacy Member
MacBook Pro
13-inch: 2,3 GHz

* 2,3-GHz dual-core Intel Core i5
* 4 GB, 1333 MHz
* 320 GB, 5400 rpm1
* Intel HD Graphics 3000
* Ingebouwde batterij (7 uur)

Amper 2 weken geleden (17 maart) gekocht in de Switch in Gent, dus heeft ook die Switch garantie erbij. In totaal slechts 2x ofzo opgestart en eigenlijk zo goed als ongebruikt. De reden waarom ik hem wegdoe, vlak voor ik gestart ben op mijn nieuw werk waar de meesten op een iMac werken heb ik in een impulsieve bui deze laptop gekocht om ook thuis te kunnen werken, maar uiteindelijk heb ik op het werk ook een Macbook Pro gekregen.

De nieuwprijs is €1200. Meeneemprijs is €1100, €100 minder voor een ongebruikt toestel van 2 weken oud is toch niet slecht meegenomen zou ik zeggen.
Of doe gerust een bod, ik zie dan wel. Of stel een ruil voor, een iPad of iPhone4 met opleg wil ik ook nog overwegen.


Als iemand echt foto's wil zal ik er een paar maken, al zie ik er het nut niet van in, het is gewoon een nieuwe, er is niks aan.

tinbie

Legacy Member
hmmmm... tempting.
Heb wel een iphone4 32gb te ruil. Maar aan hoeveel opleg had je dan gedacht ?

tinbie

Legacy Member
Beste Snap,

Bij deze wil ik een bodje uitbrengen van 1.000 euro
Als het toestel uiteraard is zoals omschreven.
Dus 2 weken oud en het nieuwste model.

Maar ik denk dat da allemaal geen probleem is:)

Snap

Legacy Member
Uiteraard is het toestel zoals omschreven :)
Als je wil kan ik de factuur met de aankoopdatum en garantiebewijs inscannen en foto's van het toestel nemen. Alles is er uiteraard bij, de originele doos, handleidingen, dvds, enz.

Mijn meeneemprijs is €1.100. Jouw bod is €1.000. Wat denk je van het verschil te delen? €1.050?

tinbie

Legacy Member
Neen sorry. Was eerst van plan om 950 te bieden maar dan toch beslist vo het ronde bedrag van 1.000 te nemen.

Dus mijn bod is het ronde bedrag van 1.000 euro :)

Snap

Legacy Member
Allez bon dan maar, om het rond te houden.
Tenzij er u iemand overbied is hij voor u. Kan je erom komen?

tinbie

Legacy Member
Jup ik kan er omkomen :)
Tzal idd wel niet meer voor vandaag zijn.

Wanneer sluit ge dan af ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan