Archief - macbook pro 15" te koop/ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boontje3

Legacy Member
bij deze verkoop ik een macbook pro 15 inch (mid 2010)

reden waarom ik deze zou verkopen is :ben gewoon met windows te werken en vind osx minder aangenaam (kan voor de meeste programma's die ik nodig heb voor werk geen alternatief vinden)


spec's

osx 10.9.2 (laatste versie dus)

intel core i5 2,53ghz

8gb ddr3 ipv standaard 4gb

nvidia geforce gt330m+ intel hd (switcht wanneer nodig)

ssd samsung evo 256gb

superdrive

extra's
hdd caddy (ipv superdrive )met 500gb hd voor meer opslag

nagel nieuwe origineel magsafe lader ter waarde van 80euro (oorspronkelijke is er bij maar kabel is repareert maar werkt perfect) dus 2laders zodat je 1tje bvb aan je desk kan laten hangen en de ander kan meenemen op verplaatsing

nieuwe magic mouse ter waarde van 65euro (1maand oud)

Mini Displayport-naar-DVI-adapter en Mini DisplayPort-naar-VGA-adapter zodat je extern scherm kan aansluiten

remote controller : deze Apple Remote | Apple TV accessoires | Online Store | Switch

Neoprene Pro Sleeve en hard cover : Speck 15" SmartShell Satin-hoes voor MacBook Pro met Retina-display - Apple Store (België)
originele doos ook aanwezig

enigstigste minpunt is :
een deukje in de hoek maar met hard cover niet zichtbaar(zal later foto toevoegen ) en klein deukje aan de aanknoop ,
dit zat er al in van de vorige eigenaar maar doet niks aan de werking van macbook deze werkt perfect

voor foto's van de 2 deukjes zie hier : https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/macbook-pro-15inch.958681


min 600euro
meeneem 750euro


laat ik nog even opestaan daar deze nog in prijschatting forum staat en ik zelf geen kennis heb van mac waarde -prijzen. ELK GOED BOD DAT ER ONDERTUSSEN ZOU KOMEN WORD OVERWOGEN

kan eventueel ook geruild worden met een windows systeem die evenwaardig is aan deze macbook

Vimeo

Legacy Member
Volgens Mac2Sell zou deze nog een 1160 euro waard zijn. Link
Trek een 150-200 euro af voor de schade én reken uw accessoires aan 45-60% van de nieuwprijs aan en je zit goed.

Groeten

gStar

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een laptop.
En zou graag ruilen met mijn desktop Pc uit mijn signature.. heeft ongeveer dezelfde specs. Cpu , mobo , ram , cpu koeler en case zijn vorig jaar in april nieuw aangekocht

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

boontje3

Legacy Member
gStar zei:
Ik ben op zoek naar een laptop.
En zou graag ruilen met mijn desktop Pc uit mijn signature.. heeft ongeveer dezelfde specs. Cpu , mobo , ram , cpu koeler en case zijn vorig jaar in april nieuw aangekocht

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Kun je mij even de gegevens van de pc door pm'n?
Ik zie momenteel ni zo daar ik op de gsm zit te zien (ben aan werk )

@vimeo bedankt voor de info

boontje3

Legacy Member
Vimeo zei:
Volgens Mac2Sell zou deze nog een 1160 euro waard zijn. Link
Trek een 150-200 euro af voor de schade én reken uw accessoires aan 45-60% van de nieuwprijs aan en je zit goed.

Groeten

thx vo de info


bij deze dan om dan niet te hoog te zitten als ik dit hierboven volg

min 600euro
meeneem 750euro

Rider

Legacy Member
Vriendin van mij wilt hier wel een bod doen.
Ze gaat morgen een account aanmaken & u contacteren.

boontje3

Legacy Member
spliffrider zei:
Vriendin van mij wilt hier wel een bod doen.
Ze gaat morgen een account aanmaken & u contacteren.

Ah oei ik heb normaal gezien al een deal met laloo

Alexandre

Legacy Member
Ik heb een Samsung laptop 16 inch , i5 2.3 Ghz , 128 ssd en 8 gb ram datk zou ruilen met een nvidea gt520m
of eventueel cash zou ook ook nog voor willen geven.

boontje3

Legacy Member
Alexandre zei:
Ik heb een Samsung laptop 16 inch , i5 2.3 Ghz , 128 ssd en 8 gb ram datk zou ruilen met een nvidea gt520m
of eventueel cash zou ook ook nog voor willen geven.

Zoals 2-3 posten terug vermeld heb ik reeds deal met laloo

Maar alvast bedankt voor de aanbieding
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan