Archief - Macbook Pro 15 Inch NIEUWSTAAT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bjille

Legacy Member
Ik verkoop deze macbook pro 15 inch aangekocht 9 juli 2011 in de mediamarkt te Brussel, deze werd enkel gebruikt om wat muziek af te spelen en een foto'tje te trekken...

Dit toestel is dus in absolute nieuwstaat zoals je kunt zien op de foto's:

http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto136.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto137.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto140.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto141.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto142.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto143.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto144.JPG
http://users.telenet.be/merkaba2/Macbookpro/foto145.JPG

De nieuwprijs van dit toestel was 1799 €, had er graag nog 1500 voor gehad

eecky

Legacy Member
Gewoon de .jpg veranderen naar .JPG en het werkt

Ik zie hier regelmatig jonge apple toestellen van de hand gaan. Waarom eigenlijk?

grtz

Arcas'

Legacy Member
Foto's kan je hier bezichtigen: Klik

Enkele vragen:
-Waarom doe je hem weg?
-Is het de versie met C2D of zie ik het nu mis?
-Hoe zit het nog met de batterij? (oplaadcycli,..)
-Factuur aanwezig?

Graag wat meer informatie..

Oli4V

Legacy Member
Arcas' zei:
Foto's kan je hier bezichtigen: Klik

Enkele vragen:
-Waarom doe je hem weg?
-Is het de versie met C2D of zie ik het nu mis?
-Hoe zit het nog met de batterij? (oplaadcycli,..)
-Factuur aanwezig?

Graag wat meer informatie..

Ik denk de goedkoopste versie van de laatste generatie 15" 's ..., maar ik weet helemaal niet van buiten welke specs die heeft.

Bjille

Legacy Member
Ik verkoop deze voor een kennis en die doet hem van de hand omdat hij er gewoon niet mee werkt, je kan het dus een miskoop noemen.

Bjille

Legacy Member
Arcas' zei:
Foto's kan je hier bezichtigen: Klik

Enkele vragen:
-Waarom doe je hem weg?
zie vorige reactie
-Is het de versie met C2D of zie ik het nu mis?
Het gaat over de i7 2.0 Ghz
-Hoe zit het nog met de batterij? (oplaadcycli,..)
Batterij is als nieuw
-Factuur aanwezig?
Originele aankoopfactuur zit bij de macbook

Graag wat meer informatie..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan