Archief - Macbook Black (Fantastische staat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FORZA M

Legacy Member
Hierbij bied ik mijn zwarte macbook te koop aan. Dit toestel heeft de volgende specificaties:

- 13,3"
- 2.0Ghz Core 2 Duo
- 3GB RAM (Upgrade, normaal 1GB)
- 120GB HD
- OSX Leopard 10.5.8

De rest van de specificaties vindt u hier.

Het toestel is aangekocht in mei 2007, maar verkeert toch nog in zo goed als nieuwe staat. Over de reden waarom dit is ga ik eerlijk zijn: Dit was omat de laptop sinds begin 2008 als bewijsmateriaal bij de Federale politie gelegen heeft in een auteursrechtenzaak, en ik hem pas sinds vandaag terug heb. De laptop is dus amper gebruikt geweest (Kijk maar naar het aantal oplaadbeurten op de screenshots.) en wordt nu verkocht omdat ik me ondertussen een Macbook Air aangeschaft heb.

Foto's:
- Bovenzijde
- Opengeklapt
- Screenshot met specs en batterijgegevens

Wat wordt er meegeleverd:
- Macbook
- Magsafe Lader
- Originele verpakking,documentatie en installatie-dvd's
- Be.ez LA-Robe Classic Sleeve
- Aankoopfactuur

Minimumprijs: €425
Meeneem: €525

FORZA M

Legacy Member
robbeke zei:
aangezien het hier zo stil is , start van 300 euro

Niet genoteerd: Onder de €400 gaat hij in de vriendenkring weg. (Bod is er reeds)

FORZA M

Legacy Member
stofke15 zei:
Hoe lang gaat de batterij mee bij deze versie?

Apple claimt voor dit toestel een gebruiksduur van 6 uur in ECo-mode (Wifi/bluetooth uit, schermhelderheid laag/amper processorbelasting), 3?5 uur bij normaal gebruik met wifi aan, en 2,5 uur bij extreem gebruik (zware processorbelasting.)

Aangezien je moeilijk op gegevens van de fabrikant kunt afgaan heb ik hier even een testje opgezocht waarbij de vorige generatie van deze laptop (Met de ouder/minder energiezuinige Core Duo processor getest wordt: Zie onderaan deze pagina.

Hopelijk heb je hiermee genoeg info,

Ken

Jo®is

Legacy Member
Ik bied 400 indien ik hem woensdag kan komen afhalen.
Joris

FORZA M

Legacy Member
Jo®is zei:
Ik bied 400 indien ik hem woensdag kan komen afhalen.
Joris

Beste,

Woensdag afhalen zou enkel mogelijk zijn voor 09:00 en na 21:00.
En eerlijk gezegd zal je om me zo snel laten af te sluiten toch op z'n minst de minimumprijs moeten bieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan