Archief - Macbook Air te ruil / te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foul_blank

Legacy Member
Omdat ik toch wat meer performace wil wil ik graag mijn macbook air ruilen tegen een macbook pro 13" of 15" unibody.

Mijn Macbook air:
Intel core 2 duo 2.13GHz
2 GB DDR3 Ram
128 GB SSD
13"
Azerty
Met snow leopard en alle accessoires (+ USB netwerkadaptor en sleeve)
21 maanden oud
Zo goed als geen krassen en 1 klein blutsje dat je niet ziet
Enige nadeel: lader gaf slecht contact dus heb ik zelf terug moeten solderen, maar werkt dus terug perfect --> eigenlijk dus niet echt een nadeel

Enkele vereisten van de MBP:
Het moet een unibody zijn
Minstens een mid 2009 model
Liefst 13" model, eventueel een 15"
Azerty keyboard

Eventueel ook te koop, maar liever ruil.
Staat ook op tweedehands, kapaza, tweakers en vriendenkring.

Arten

Legacy Member
ik wil wel ruilen met mijn pre-unibody macbook pro, met 2.2ghz, 4 gb geheugen, nieuwe batterij en nieuwe harde schijf, voor de rest perfect in orde :)

Foul_blank

Legacy Member
450 is veel te laag...
En ik wil enkel ruilen met een unibody, toch bedankt voor je aanbod.

Foul_blank

Legacy Member
-=CmX=- zei:
blijven dromen zou ik zo zeggen ;)

Waarom? Volgens Mac2Sell is mijn macbook nog wel wat waard hoor en mensen die liever meer wat beweegzamer zijn kunnen dan toch makkelijk ruilen?

maartendq

Legacy Member
Foul_blank zei:
Waarom? Volgens Mac2Sell is mijn macbook nog wel wat waard hoor en mensen die liever meer wat beweegzamer zijn kunnen dan toch makkelijk ruilen?

Hij is 21 maanden oud. Dat wil zeggen dat de batterij waarschijnlijk al veel vermogen verloren heeft. In geval van ultra-portables als 'n macbook air is dat iets dat hem zéér snel in waarde doet dalen.

Foul_blank

Legacy Member
Valt op zich wel goed mee, batterij geeft aan dat hij nog 3:30 mee kan... t.o.v. de 4 uur die hij oorspronkelijk mee ging valt dat nog mee...
Op zich zijn de macbook unibody's ook wel al een 2-tal jaar oud, dus qua ouderdom zijn ze wel aan elkaar gewaagd...

Foul_blank

Legacy Member
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik kan je een screenshot sturen van coconut battery en de resterende tijd op volle batterij.

Foul_blank

Legacy Member
UP2 , niemand geïnteresseerd? Volgens mac2sell is deze macbook nog 970 euro waard, natuurlijk besef ik dat dit onrealistisch is, dus ik sta open voor een mooi bod.

Foul_blank

Legacy Member
Heb op dit moment al een bod van 700 euro via 2dehands en kapaza.
Minimum zal ik dus op dit bedrag zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan