Killertux
Legacy Member
Beste allen,
gezien ik de overstap zou maken van Mac naar Windows terug (gaming doeleinden) wil ik mijn MacBook Air te koop stellen.
Het is het model van midden 2012, aangekocht ergens begin 2013. Versie met 4GB RAM en een SSD van 128GB.
Draait El Capitan zonder enig probleem. Enige minpuntje dat ik kan aanhalen zijn 2 heel lichte vlekjes in het scherm aan de rechterkant (dooie pixels blijkbaar).
Op een heel lichtje achtergrond zijn ze zichtbaar maar na 5sec werken kijkt uw oog er gewoon over...
Volgende link bevat alle details:
https://support.apple.com/kb/SP670?locale=nl_BE
Laptop is steeds heel goed onderhouden geweest en wordt geleverd in een pakketje met:
Volgens Mac2Sell is hij nog een 900-930EUR waard maar er werd me verteld dat dit meestal een overschatting van ongeveer 100EUR is.
Meeneemprijs is 830EUR bij deze.
Happy bidding!
gezien ik de overstap zou maken van Mac naar Windows terug (gaming doeleinden) wil ik mijn MacBook Air te koop stellen.
Het is het model van midden 2012, aangekocht ergens begin 2013. Versie met 4GB RAM en een SSD van 128GB.
Draait El Capitan zonder enig probleem. Enige minpuntje dat ik kan aanhalen zijn 2 heel lichte vlekjes in het scherm aan de rechterkant (dooie pixels blijkbaar).
Op een heel lichtje achtergrond zijn ze zichtbaar maar na 5sec werken kijkt uw oog er gewoon over...
Volgende link bevat alle details:
https://support.apple.com/kb/SP670?locale=nl_BE
Laptop is steeds heel goed onderhouden geweest en wordt geleverd in een pakketje met:
- Originele verpakking
- MacBook Air 13"
- Originele lader
- Apple Mouse White (met draad)
Volgens Mac2Sell is hij nog een 900-930EUR waard maar er werd me verteld dat dit meestal een overschatting van ongeveer 100EUR is.
Meeneemprijs is 830EUR bij deze.
Happy bidding!
